Diskusia, Vaše zážitky, Otázky
28.03.2012 18:52 | elenka
Kategória: ostatné
čitala som že aj v sobotu pojde vlek. bude otvoreny aj ski-servis? a ake budu ceny ked je koniec sezony? tohto roku bolo super.
ODPOVEĎ:
V sobotu ešte pôjde vlek F-12 od parkoviska, netradične od 08:00 do 14:00 hod, ski servis bude otvorený. Cena vleku bude príjemná, zadarmo, ako darček na rozlúčku sezóny 2011/2012 od firmy AKCENT NOVA s.r.o.
ODPOVEĎ:
V sobotu ešte pôjde vlek F-12 od parkoviska, netradične od 08:00 do 14:00 hod, ski servis bude otvorený. Cena vleku bude príjemná, zadarmo, ako darček na rozlúčku sezóny 2011/2012 od firmy AKCENT NOVA s.r.o.
26.03.2012 16:48 | Admin
Kategória: snehové podmienky
piatok zatvorené
sobota 31.03. otvorené, v prevádzke vlek F-12 od parkoviska, ukončenie sezóny, otvorené 08:00 do 14:00
nedeľa zatvorené
sobota 31.03. otvorené, v prevádzke vlek F-12 od parkoviska, ukončenie sezóny, otvorené 08:00 do 14:00
nedeľa zatvorené
23.03.2012 10:25 | Mickal
Kategória: lanovka
Rad by som reagoval na nazor prispievatelky Katky ohladom toho, aby sa nestavala lanovka ale aby sa rozsirilo parkovisko a upravila cesta hore. Co sa tyka upravy cesty hore, tak tuto sezonu spravili prevadzkovatelia asi maximum, co sa na tejto ceste da spravit. Neviem si predstavit, ako inak by sa dala tato cesta lepsie sprejazdnit. Co sa tyka parkovania, tak to je samozrejmost, aby sa zlepsilo, ale spolu s nim ta lanovka skratka musi byt. Tuto sezonu som bol na Sachtach vareny-peceny, ale dosledne som sa vyhybal sviatkom a vikendom. Tam bol vtedy taky natresk, ze sa stalo 15 minut v rade! Clovek najskor lyzoval, potom stal v rade a nakoniec si este postal aj na vleku. Kazde 4 jazdy sme museli oddychovat... toto by lanovka z velkej casti vyriesila. Vyssia prepravna kapacita (je rozdiel 750 ludi za hodinu a defacto trojnasobok s lanovkou), menej stania v rade a trosku si clovek aj posedi a oddychne:). A nehovoriac o tom, ze v hornej casti by vznikla krasne siroka zjazdovka (spojene zjazdovky 4 a 7), ktorej vzniku dnes brani prave vlek, ktory je riskantne krizovat - takto by bolo prepravne zariadenie nad hlavami lyziarov. Takisto neviem ci su na mieste argumenty, ze nebude miesto na svahoch - tych maju Sachty tolko, ze ked sa to rozlozi, tak ziadny svah nemoze byt preplneny. Ani pri lanovke sa podla mna nedockame obrazkov z inych lyziarskych stredisk, kde je hlava na hlave. To, ze niekto chce, aby boli spolu s nim na celej trati v jeden moment dohromady 3 ludia, tak to uz je vec nazoru, ale takuto hustotu nezazijete ani v Alpach. Ja by som uvital napriklad doriesenie dojazdu k hlavnemu vleku, kde dobrych 200 metrov je len "mrtva zjazdovka", ktora podstatne skracuje najdlhsiu zjazdovku Sachticiek. Rovnako tak zaver zjazdovky c. 4, kde treba vyskocit zo strmaku k turniketom. Skratka tam by sa zisiel bager a poriadne by sa bolo treba zahryznut do terenu, aby sa ta zjazdovka zrychlila. Ktovie ci sa to bude dat kvoli ochranarom... ale v kazdom pripade naprikad ja toto povazujem za dost velke negativum...
19.03.2012 15:15 | Peter
Kategória: snehové podmienky
Zdravím, budú upravené trate na víkend? Ako ste otvorený?
ODPOVEĎ:
Aktuálne info je v novinke tu http://www.skisachticky.sk/novinka/16 , stredisko bude otvorené v piatok, sobotu a nedeľu.
ODPOVEĎ:
Aktuálne info je v novinke tu http://www.skisachticky.sk/novinka/16 , stredisko bude otvorené v piatok, sobotu a nedeľu.
17.03.2012 10:47 | Katka
Kategória: lanovka
Osobne som proti výstavbe sedačky...prosím Vás načo sedačku...Skôr by som uvítala rozšírenie parkoviska a úpravu prístupovej cesty. Kde sa všetci lyžiari "pomestíme" keď postavíte sedačku a nebude taká štedrá zima ako tento rok? Budete zasnežovať všetky zjazdovky?? Kde budeme všetci parkovať? Vidím to na kolónu zaparkovaných áut až po lom.. Veľmi Vám fandím ste naj stredisko na okolí ale zároveň mám veľké obavy že tou sedačkou to len pokazíte.
16.03.2012 08:15 | Admin
Kategória: snehové podmienky
Využite krásny víkend 17 - 18 marec, všetky zjazdovky upravené, všetky vleky pustené !!!
15.03.2012 15:52 | monika
Kategória: snehové podmienky
dobry den, ako to vyzera s lyzovanim u vas tento vikend 17a18 marec? budu vhodne podmienky? dakujem pekne
ODPOVEĎ:
Jarná lyžovačka vyzerá veľmi dobre. Pipravujeme pre Vás aj JUH, dnes sme nahrnuli veľa kubíkov snehu pod stopu vleku a na zjazdovku. Predpoveď počasia ideálna... Trošku teplo, ale ...
ODPOVEĎ:
Jarná lyžovačka vyzerá veľmi dobre. Pipravujeme pre Vás aj JUH, dnes sme nahrnuli veľa kubíkov snehu pod stopu vleku a na zjazdovku. Predpoveď počasia ideálna... Trošku teplo, ale ...
13.03.2012 19:03 | Marek
Kategória: snehové podmienky
Zdravíčko, pozerám že Juh dneska neťahal. Vo štvrtok sa k Vám chystám zalyžovať, tak dúfam, že už pôjde :-)
ODPOVEĎ:
Zdravím, vlek juh bude pustený cez víkend, pokiaľ to dovolia snehové podmienky.
ODPOVEĎ:
Zdravím, vlek juh bude pustený cez víkend, pokiaľ to dovolia snehové podmienky.
13.03.2012 16:58 | Fero
Kategória: stažnosti
Nezda sa mi seriozne, ze ste odstavili v tyzdni juzny vlek. Nablaznili ste ludi na kupu "zlavoportalovych" 3-hodinovych skipasov platnych IBA v tyzdni, no neupovedomili ste ich, ze nebudu moct vyuzit vsetky vleky...
ODPOVEĎ:
V novinkách pravidelne informujeme, čo je v prevádzke. Z pohľadu zjazdoviek je najdôležitejší vlek H-130 Hlavný, jeho prostredníctvom sa dostanete aj na juh, stredisko prešlo na jarnú prevádzku, návštevnosť je samozrejme všade už nižšia.
Pozn. keďže sa blíži koniec sezóny, umožníme zľavomatové lístky použiť aj počas víkendu.
ODPOVEĎ:
V novinkách pravidelne informujeme, čo je v prevádzke. Z pohľadu zjazdoviek je najdôležitejší vlek H-130 Hlavný, jeho prostredníctvom sa dostanete aj na juh, stredisko prešlo na jarnú prevádzku, návštevnosť je samozrejme všade už nižšia.
Pozn. keďže sa blíži koniec sezóny, umožníme zľavomatové lístky použiť aj počas víkendu.
13.03.2012 15:20 | Ambroz konak
Kategória: bežky
Pekny den. Mame zaujem navstivet vase stredisko aj s bezkami. Prosim Vas, je mozne este bezkovat na niektorej bezkarskej trati? Dakujem.
ODPOVEĎ:
Zdravím, naše stredisko bežskárske trate neupravuje.
ODPOVEĎ:
Zdravím, naše stredisko bežskárske trate neupravuje.
13.03.2012 14:56 | Katka
Kategória: bežky
Ahoj. Chystám se v týdnu na trať Donovaly - Šachtičky. Je trať upravená? Díky
ODPOVEĎ:
Zdravím, naše stredisko bežskárske trate neupravuje.
ODPOVEĎ:
Zdravím, naše stredisko bežskárske trate neupravuje.
10.03.2012 18:40 | Tereza
Kategória: lanovka
Zdravim, Myslim si, ze skor by sa vam vyplatilo spojit Sachticky so Spanou dolinou. Lanovka na miesto hlavnej pomy je zbytocna. Spomaly sa cesta hore, co je pre aktivnych lyziarov( ktori tvoria vacsinu navstevnikov Sachticiek) hroza. A este plus zdrazenie listkov. Jednoducho si myslim, ze touto vystavbou by ste zbytocne stratili klientov. Potom fakt sa vam vyplati viac ta Spania dolina. Tam bude aspon nova zjazdovka.
07.03.2012 19:25 | Marek
Kategória: ceny
zdravíčko, mohli by ste ešte raz dať zľavové vouchery na celodenný lístok od pondelka do piatka. Podľa mňa by sa Vám to ešte oplatilo do konca sezóny. Lepšie mať plné kopce ako prázdne...
ODPOVEĎ:
nová cena jarnej lyžovačky:
http://www.skisachticky.sk/novinka/16
ODPOVEĎ:
nová cena jarnej lyžovačky:
http://www.skisachticky.sk/novinka/16
07.03.2012 11:09 | Mickal
Kategória: ostatné
Pondelok a utorok uchvatna, skutocne uchvatna lyzovacka!!! Tuto sezonu sme vynechali talianske Alpy, ale s priatelkou sme skonstatovali, ze Sachty ich dokonale nahradili... taky malicky slovensky Kronplatz az na tie pomy namiesto kabin:D:D:D. Clovek by inak ani nepovedal, ze k totalnej spokojnosti staci len pekne pocasie a spickova uprava trati. Netreba ani lanovku, cipove karty a coolove bufety (az sa bojim co bude, ked pribudne aj toto:). Skutocne klobuk dole, mate v rukach jeden zo slovenskych lyziarskych diamantov, tak ho len pekne dalej obrusujte... inak objavil som po mnohych a mnohych navstevach aj zjazdovku c. 4 v celej jej dlzke. Trosku skryta a zvlastne oznacena (na razcesti som mal pocit, ze pojdem na ciernu), ale po ladovych 30 metroch uzasna mencestrova zjazdovecka, ktora sa v spodnej casti krasne otvara do sirky...cely den som stravil uz iba na nej:). Este jedna otazka: mate v talone este aj nejake ine zjazdove trate okrem tej planovanej do Spanej Doliny? Z vrcholu by to mohlo ist viacerymi smermi a lyziari by cely den mohli nahanat slniecko:). Ved hovorim... ste taky maly slovensky Kronplatz:D
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu, v lete zverejníme novinky na ďaľšiu sezónu.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu, v lete zverejníme novinky na ďaľšiu sezónu.
06.03.2012 20:23 | Majko
Kategória: ostatné
Súhlasím so všetkým pozitívnym, čo som si o Šachtičkách prečítal... Túto sezónu sme zlyžovali veľké množstvo stredísk viac i menej reklamovaných ale Šachtičky hodnotím ako číslo 1. Kľudne oželiem bezkontaktné turnikety i absenciu lanovky (na ktorej sa mimochodom len stráca čas a mrzne), i parkovisko je v pohode, ale úprava zjazdoviek na úrovni rakúskych lyžiarských stredísk. Personál v pohode, kopce neprepchané a ceny primerané. Jediné čo mi chýbalo bolo lepšie značenie zjazdoviek plackami a viac miesta na sedenie na vrcholovej stanici, kde kvôli \\"opaľujúcim\\" sme museli s čajom stáť. Proste super stredisko - vrelo odporúčam.
06.03.2012 11:24 | tourportal.sk
Kategória: ostatné
Dobrý deň, odporúčame návštevníkom strediska Šachtičky športové videá o stredisku na stránke:
www.tourportal.sk/galeria/vyhladavanie jednoduché vyhľadávanie s hľadaným výrazom: "šachtičky" Stredisku držíme palce, nám sa tam páči ;)
www.tourportal.sk/galeria/vyhladavanie jednoduché vyhľadávanie s hľadaným výrazom: "šachtičky" Stredisku držíme palce, nám sa tam páči ;)
06.03.2012 08:28 | Kata
Kategória: úprava tratí
Velmi by som privitala daku velku mapu strediska, s vyznacenym trati. Dost ma prekvapilo odbocenie pomy H130-juh. Taha vas rovno a potom musite zrazu odbocit za stlp do lesta. Boli sme viacery co sme boli prvy krat a kazdy mal s tym problem. Nedala by sa tam dat daka vystrazna znacka?
ODPOVEĎ:
Veľká mapa je pri pokladni, pre ďaľšiu sezónu pripravujeme aj mapu na vrchole. Na JUH-u výstražná značka je, pribudne však ďaľšia.
ODPOVEĎ:
Veľká mapa je pri pokladni, pre ďaľšiu sezónu pripravujeme aj mapu na vrchole. Na JUH-u výstražná značka je, pribudne však ďaľšia.
06.03.2012 08:25 | Jozko
Kategória: ostatné
Vynovenie strediska hodnotim ako super vec. Zacali ste byt najlepsie a najblizsie stredisko pri BB. Bolo by dobre vsak zlepsit sluzby. Parkovisko by ste este mohli potiahnut ku kopcu, zvacsit kapacitu, aby ludia nemuseli slapat z doliny. Privitali by sme viac miesta na sedenie v bufetoch,, ak nie aj lehatka :)
04.03.2012 23:18 | Ivana
Kategória: ostatné
Dobrý deň, v nedelu 4.3. sme boli vo Vašom stredisku a v detskom areáli sme zabudli pásikavý hnedý detský šál. Prosím Vás, ak by ste ho náhodou našli, ak by ste ho odložili u p. vlekára alebo pri pokladni. Prideme k Vám lyžovať aj budúcu nedeľu. ďakujem Ivana Holla
ODPOVEĎ:
Ak nám ho niekto odovzdá alebo ho nájdeme, bude v pokladni.
ODPOVEĎ:
Ak nám ho niekto odovzdá alebo ho nájdeme, bude v pokladni.
03.03.2012 20:01 | janko
Kategória: ostatné
Zdravim.Bol som dnes lyzovat,sedacka je podmienkou c.1 a vynovenie vlekov c.2.Najväcsiu zasluhu maju ratrakari,nemate dalsích dvoch navyse?lebo týchto by som bral na svoje stredisko:)nechcem byt bezocivý,ale co sa tyka parkoviska,tak po roztopení sa snehu,clovek nanamiesto lyziarok musí si obut gumove cizmyCo sa tyka obcerstvenia a toaliet,je to bieda,ale aj tak drzim palce
ODPOVEĎ:
Ratrakárov si treba vychovať, treba im kúpiť stroje, treba veľa investovať do nafty, do údržby, do školení... Parkovisko sme opäť pokropili štrkom, je vo vyhovujúcom stave (malo by byť samozrejme asfaltové, ale tá cena...)
ODPOVEĎ:
Ratrakárov si treba vychovať, treba im kúpiť stroje, treba veľa investovať do nafty, do údržby, do školení... Parkovisko sme opäť pokropili štrkom, je vo vyhovujúcom stave (malo by byť samozrejme asfaltové, ale tá cena...)
02.03.2012 21:53 | michalzbb
Kategória: ostatné
\\"Oproti minulej sezóne sme doplnili do strediska 30 návestidiel..\\" Viem, ze ste mali tuto sezonu kopec inych, dolezitejsich povinnosti, aby sa vobec stredisko rozbehlo, ale s nazorom prispievatela predo mnou suhlasim. Ono, osobne si nemyslim, ze by nejake farebne terciky stali nejake velke peniaze. Pripadne by sa dali nahradit aj drevenymi, vyrazne zafarbenymi tycami. Ale skratka by opat zjazdovky ziskali uplne inu kvalitu, keby boli skutocne vyrazne oznacene a vymedzene. Lyzujem kazdy rok v talianskych Alpach a tam kdekolvek sa na zjazdovke postavite, vidite smerom nadol aj nahor presne vymedzenu zjazdovku tercikmi, na kazdom razcesti rozcestnik, jednoducho informacny system taky, ze sa clovek nema ako pomylit. Nehovorim, ze je to nejaka extremne nutna investicia, ale podla mojho nazoru je to vylepsenie, ktore nestoji vela penazi a posunie areal na uroven alpskych stredisk, minimalne co sa znacenia tyka. P.S. Dokedy myslite vydrzi JUH so snehom? Vyda to aspon do polky marca? Dakujem
ODPOVEĎ:
V stredisku sme prvý rok, ani Alpy to neurobili za chvíľu. Určite tam však máme motiváciu, ako to má vyzerať.
P.S. Na juhu to stále vyzerá vinikajúco, sneh neustále zachytávame a nahŕňame, vinikajúca lyžovačka...
ODPOVEĎ:
V stredisku sme prvý rok, ani Alpy to neurobili za chvíľu. Určite tam však máme motiváciu, ako to má vyzerať.
P.S. Na juhu to stále vyzerá vinikajúco, sneh neustále zachytávame a nahŕňame, vinikajúca lyžovačka...
02.03.2012 11:12 | Jozo
Kategória: ostatné
Cez víkend som sa bol na šachte trochu pošmýkať - výborné, naozaj výborné. Upravené zjazdovky, relatívne málo ľudí, občasné čakanie na vlek. Super. Drobný návrh - zapichnúť do snehu trochu viacej \\"plácačiek\\" - orientačných bodov s číslami zjazdoviek, aby som vedel, kadiaľ môžem \\"traverzovať\\" na inú zjazdovku. Držím palce v zlepšovaní sa. Veľmi rád sa vrátim.
ODPOVEĎ:
Oproti minulej sezóne sme doplnili do strediska 30 návestidiel, ešte pripravujeme ďaľšiu veľkú mapu na vrcholovú stanicu.
ODPOVEĎ:
Oproti minulej sezóne sme doplnili do strediska 30 návestidiel, ešte pripravujeme ďaľšiu veľkú mapu na vrcholovú stanicu.
01.03.2012 22:16 | Slávka
Kategória: ostatné
Chodím lyžovať sama s 3 deťmi, najmenšia lyžiarka má 6 rokov a kopce už slušne zlezie, len problém s vlekom, ak ide rýchlejšie, alebo je strmší kopec, to sama nezvládne. je možné u Vás zobrať ju na vlek so sebou? Ja sama som zdatná lyžiarka a doteraz sme to všade takto museli robiť a všade nám to aj umožnili - Pezinská Baba, Košútka, Bezovec... Hrozne dávno som u Vás nebola, som rada, že čítam samé chvály, chystáme sa aspoň raz prísť, ak to vydrží sneh. S.H.
ODPOVEĎ:
Máme 5 vlekov, pre slabšiebo lyžiara je najťažší vlek H-130 Hlavný, jeho rýchlosť je však primeraná. Norma v žiadnom prípade nedovoľuje prepravu dvoch osôb na jednom závese, v prípade úrazu je zodpovednosť na obsluhe vleku a nie na Vás. Príďte cez víkend, vlekom F sa dostanete aj na JUH, kvalitná lyžvačka pripravená...
ODPOVEĎ:
Máme 5 vlekov, pre slabšiebo lyžiara je najťažší vlek H-130 Hlavný, jeho rýchlosť je však primeraná. Norma v žiadnom prípade nedovoľuje prepravu dvoch osôb na jednom závese, v prípade úrazu je zodpovednosť na obsluhe vleku a nie na Vás. Príďte cez víkend, vlekom F sa dostanete aj na JUH, kvalitná lyžvačka pripravená...
01.03.2012 16:18 | Alžbeta
Kategória: snehové podmienky
Všetci, ktorí túto sezónu zaváhali a neprišli sa na Šachtičky lyžovať, môžu iba ľutovať ..... Krása, krása, krása táto sezóna vyšla :)
29.02.2012 15:29 | Peťa
Kategória: snehové podmienky
Dobrý deň, čítam na stránke, že dnes 29.2.2012 ste mali zatvorené pre silný vietor. Neviete ako to bude vyzerať zajtra 1.3 alebo 2.3. piatok aby sme nešli zbytočne ak budete zatvorený. ďakujem
ODPOVEĎ:
Predpoveď na zajtra (01.03) je dobrá, stredisko bude otvorené.
ODPOVEĎ:
Predpoveď na zajtra (01.03) je dobrá, stredisko bude otvorené.
29.02.2012 08:18 | Maja
Kategória: ostatné
Dobry den, mate aj vecerne lyzovanie aspon pocas prazdnin niektory den v tyzdni?
ODPOVEĎ:
Naše stredisko nemá vybudované osvetlenie svahov.
ODPOVEĎ:
Naše stredisko nemá vybudované osvetlenie svahov.
27.02.2012 14:16 | JUDr.Ivan Púpava
Kategória: ostatné
Boli sme partia na víkend aj s ubytovaním v holeli šachtička, boli sme spokojní, len tie staré opotrebované pomy. Svahy pekne upravené, dal som si ski-servise spraviť 4 parov lyží, bol tam taký majsterko...šikovný, všetko urobil podľa dohody a za dobré ceny. Podľa mňa treba sedačku napr. ako to maju vo Valčianskej doline. Sme s Pezinka takže chodíme na Schtuhleck do Rakúska, na jarné prázdniny sme boli v Merane 2000 a na Schnalstali, je to úplné iné. Máte to tažke, čo sa týka financií ale je potrebné vylepšovať služby a tým lákať ľudí na svahy. Lyžovanie nie je lacná záluba...
ODPOVEĎ:
Súhlasíme s tým, že treba zvyšovať kvalitu služieb, snažíme sa.
ODPOVEĎ:
Súhlasíme s tým, že treba zvyšovať kvalitu služieb, snažíme sa.
24.02.2012 15:39 | Jaro Novak
Kategória: úprava tratí
Velmi kvalitne urobene trate, dufam, ze to vydrzite viac sezon. Vdaka.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme, budeme sa snažiť.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme, budeme sa snažiť.
21.02.2012 11:05 | Vlado
Kategória: ostatné
Dobry den, paci sa nam u Vas, ale jedine, co nas odradza prist, su jarne prazdniny Bratislavy. Ako velmi ste pretazeni? Caka sa dlho? Za odpoved vopred dakujeme.
ODPOVEĎ:
Pri väčšj záťaži púšťame aj posilový vlek F-12 od parkoviska, ktorý pomáha skrátiť čakanie. Taktiež je, samozrejme každý deň, pustený vlek JUH, čiže sa záťaž rozkladá. Čakacie doby sú teraz veľmi príjemné...
ODPOVEĎ:
Pri väčšj záťaži púšťame aj posilový vlek F-12 od parkoviska, ktorý pomáha skrátiť čakanie. Taktiež je, samozrejme každý deň, pustený vlek JUH, čiže sa záťaž rozkladá. Čakacie doby sú teraz veľmi príjemné...
20.02.2012 22:18 | Dominika
Kategória: snehové podmienky
Aké sú snehové podmienky u vás? Radi by sme cez týždeň vybehli k vám ešte na poriadnu lyžovačku. Predpokladám že asi odmäk.Dakujem
ODPOVEĎ:
Snehové podmienky sú veľmi dobré, v noci stále mrzne a ráno je stále mínus, zalyžujete si výborne.
ODPOVEĎ:
Snehové podmienky sú veľmi dobré, v noci stále mrzne a ráno je stále mínus, zalyžujete si výborne.
20.02.2012 13:46 | Zuzana
Kategória: doprava
Prosím Vás, dá sa k vám dostať z BB aj bez reťazí? Chystáme sa k vám zajtra lyžovať... Srdečná vďaka!
ODPOVEĎ:
Áno, dá sa. Vždy však majte reťaze po ruke.
ODPOVEĎ:
Áno, dá sa. Vždy však majte reťaze po ruke.
19.02.2012 09:37 | Jano
Kategória: bežky
Bežkárske trate na Šachtičkách upravené sú ...
19.02.2012 02:23 | Dusan
Kategória: ostatné
Ked tak citam vsetky tieto diskusie tak len ticho zavidim. Momentalne som v Australii a tu je teplota 40 stupnov. Zlata SVK zima.O:)) Co sa tyka strediska v minulosti som k Vam rad chodil z dovodu maleho poctu lyziarov. Stavalo sa mi ze sme boli 3 na trati. To bola lyzovacka 3 h hore dole a mal som lyzovacky dost.O:)) Bolo to super. Inac som za vybudovanie lanovky. Kapacita svahov asi nie je dostacujuca ale vybudovanim trate do Spanej doliny by sa to mohlo odlahcit. A cas aj tak ukaze. Cim viac zjazdoviek v okoli BB tym menej lyziarov na svahoch ak neratam nejakych novych zo zahranicia. Ale ti asi uprednostnia Alpy. Prajem Vam vela uspechov vo Vasej praci a k velkemu napredovaniu a rozvoju lyziarskeho strediska.
17.02.2012 20:01 | Lea
Kategória: ostatné
chcela by som sa spytat kolko sa v priemere caka na vleky pocas vikendov? Z minulosti si pamatam aj problem s parkovanim. Nebola som tam roky, tak neviem ci sa medzicasom zvysila aj kapacita parkoviska. Dakujem
ODPOVEĎ:
Priemerom je to len pár minút, sú pustené všetky vleky, čiže sa záťaž rozkladá. Ráno nie je problém zaparkovať, máme parkovaciu službu, usmerníme Vás.
16.02.2012 17:24 | Martin
Kategória: snehové podmienky
Jsou na Šachtičkácj upravené i běžkařské tratě. Děkuji za odpově´d
ODPOVEĎ:
Trate upravené nie sú.
ODPOVEĎ:
Trate upravené nie sú.
16.02.2012 15:56 | Lubos
Kategória: bežky
zdravim v sobotu mame prechod donovali spania dolina prosim vas ako vyzera trat? Za odpoved vopred dakujem.
ODPOVEĎ:
Podľa našich vedomostí nie je upravená.
ODPOVEĎ:
Podľa našich vedomostí nie je upravená.
16.02.2012 13:41 | Beáta
Kategória: ostatné
Dobrý deň! Chcem sa spýtať či sa dá u Vás aj sánkovať. Chystáme sa k Vám budúci týždeň, ale nie všetci sme lyžiari. Ďakujem
ODPOVEĎ:
Na sánkovanie, bobovanie či hranie je určená spodná časť trate číslo 3.
ODPOVEĎ:
Na sánkovanie, bobovanie či hranie je určená spodná časť trate číslo 3.
15.02.2012 10:22 | Jana Šimovičová
Kategória: úprava tratí
Dobrý deň,boli sme u Vás lyžovať v januári viackrát a teraz 13. a 14.februára.Musím povedať,že sme si povedali,skúsime Šachtičky vyslovene už len z nostalgie(25 rokov sme pravidelne lyžovali v tomto stredisku a naše deti tu skúšali prvé lyžiarske \\"premety\\")Každý z posledných rokov sme pozorovali ako stredisko upadá a bolo nám veru ľúto,keď taký perfektný kopec s toľkými možnosťami na lyžovanie je na tom z roka na rok horšie. Tohtoročná januárová lyžovačka bola vynikajúca,svahy krásne upravované,len teploty pod -10°c odrádzali lyžovať aj tie tri hodiny. Februárová lyžovačka ukázala stredisko v plnej paráde!Naširoko \\"zratrakované\\"všetky zjazdovky na 100%(doslova a do písmena)ešte poobede sme lyžovali na \\"menčestri\\",vyslovene alpská lyžovačka,svahy ako z katalógu.Neverila by som,keby mi to niekto hovoril,ale zažili sme to na vlastných lyžiach! Dá sa to,urobiť v priebehu jednej sezóny lyžiarske stredisko,ktoré konečne začína byť tým,čim malo už dávno byť!Máte pred sebou strašne veľa práce,ale odštartovali ste vynikajúco!Dúfam,že budete mať viac elánu ako Vaši predchodcovia a nezabalíte to pri prekážkach zo strany našej legislatívy a zkostnatelých úradov!Prosím pozdravujte aj pána vlekára z južného svahu,ktorého sme každou jazdou ku vleku častovali chválami na perfektne upravené svahy! Tešíme sa aj na budúcu lyžovačku strávenú u Vás! Ešte trochu kritiky: počas pracovných dní,keď sa u Vás lyžuje je problém s WC!!!K dispozícii sú len toalety v hoteli. s pozdravom lyžiari z Bratislavy
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu, služby budeme určite rozširovať. Pozn. WC je dostupné aj v spodnom bufete, núdzové suché aj v hornom bufete.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu, služby budeme určite rozširovať. Pozn. WC je dostupné aj v spodnom bufete, núdzové suché aj v hornom bufete.
14.02.2012 19:01 | Janka z Prievidze
Kategória: doprava
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, ako vyzerá cesta na vlek, či sa ku vám dostaneme aj bez reťazí??
ODPOVEĎ:
Reťaze potrebujete, máme vytrvalé husté sneženie, aj keď odhŕňame cestu neustále...
ODPOVEĎ:
Reťaze potrebujete, máme vytrvalé husté sneženie, aj keď odhŕňame cestu neustále...
14.02.2012 14:08 | blázon
Kategória: ostatné
troška z iného súdku :D :D chcem sa opýtať, že či si môžem prísť v lete na jazero športovo zachytať rybky. :))
ODPOVEĎ:
Nepotešíme Vás, v lete bude jazero vypustené, pripravujeme jeho údržbu a montáž novej technológie na ochladzovanie vody.
ODPOVEĎ:
Nepotešíme Vás, v lete bude jazero vypustené, pripravujeme jeho údržbu a montáž novej technológie na ochladzovanie vody.
12.02.2012 11:36 | Martin
Kategória: ceny
Preco ste zvisili cenu 3-hodinoveho listka z 12 €, ktore stal na silvestra az na 15 € ktore stoji teraz? Minuly rok sa na silvestra lyzovalo za 10€. Nezda sa vam to byt trochu prehnana cena?
ODPOVEĎ:
Cena je adekvátna úprave a kvalite tratí, predchádzajúce 3 roky neboli ani raz upravené trate juh, dvojka a trojka. Prídte k nám sa presvedčiť osobne.
ODPOVEĎ:
Cena je adekvátna úprave a kvalite tratí, predchádzajúce 3 roky neboli ani raz upravené trate juh, dvojka a trojka. Prídte k nám sa presvedčiť osobne.
10.02.2012 11:03 | mato
Kategória: ostatné
ahojte, tiez by som vas chcel pochvalit za to co robite, je to super, a svahy su lepsie ako na donovaloch, kraliky a selce je zbytocne porovnavat a ked bude lanovka tak to bude uplna parada, chcel by som len navrhnut ci by nebolo mozne vytvorit konto na facebooku ako ma napr jasna a nasledne poskytovat novinky touto cestou resp ludia by mohli diskutovat priamo tam co by bolo asi aj pre vas potom jednoduchsie, diki a drzim palce
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu, sme radi, že sa Vám u nás páči. Na poskytovanie noviniek sme zvolili formu e-mail noviniek, ktoré môžete dostávať ak sa u nás zaregistrujete, plus túto diskusiu. S neriadenou diskusiou máme veľmi zlé skúsenosti, mnoho príspevkov je nepublikovateľných a prispievajúci sa napádajú navzájom. Keď sa čo len trošku možné príspevok zverejniť, tu je na to miesto, nebránime sa kritike, chceme sa zlepšiť.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu, sme radi, že sa Vám u nás páči. Na poskytovanie noviniek sme zvolili formu e-mail noviniek, ktoré môžete dostávať ak sa u nás zaregistrujete, plus túto diskusiu. S neriadenou diskusiou máme veľmi zlé skúsenosti, mnoho príspevkov je nepublikovateľných a prispievajúci sa napádajú navzájom. Keď sa čo len trošku možné príspevok zverejniť, tu je na to miesto, nebránime sa kritike, chceme sa zlepšiť.
09.02.2012 20:50 | emma
Kategória: ceny
dobry den, chcem sa opytat preco poskytujete na ISIC \\"az\\" 5% zlavu ked na http://www.isic.sk/index.php?option=com_content&task=view&id=98&Itemid=1 je pisana 20???
ODPOVEĎ:
ISIC neaktualizoval cenník strediska 4 roky, o situácii vie, svoj web má upraviť, naša firma neručí za obsah iných webov.
ODPOVEĎ:
ISIC neaktualizoval cenník strediska 4 roky, o situácii vie, svoj web má upraviť, naša firma neručí za obsah iných webov.
09.02.2012 15:22 | peter gubancok
Kategória: ceny
dobry den Prosim Vas,ako bude v stredisku nastavena cenova politika v buducnosti, ci budu aj 1-hodinove, 2-hodinove Skipasy, alebo bude najmensi casovy usek az 3-hodinovy? Predpokladam , ze tento rok uz asi k zmene nedôjde, lebo na tak kvalitne upravenych zjazdovkach ako je tomu tento rok, mi staci 1hodina , maximalne 2hodiny. Dakujem.
ODPOVEĎ:
Určite pripravíme na ďaľšiu sezónu niekoľko noviniek, nechajte sa prekvapiť.
ODPOVEĎ:
Určite pripravíme na ďaľšiu sezónu niekoľko noviniek, nechajte sa prekvapiť.
08.02.2012 21:08 | Marko C
Kategória: ostatné
Na začiatok veľká pochvala prevádzkovateľom. Idete veľmi dobrým smerom, stredisko sa konečne spamätalo a teší ma Vaša ochota v plánovaní rozšírenia strediska. Ceny sú ideálne v porovnaní s okolitými strediskami BB. Neprajníci z minulosti touto sezonou iste zmenia názor. Je pravda, že pred mesiacom som smerom hore prišiel o tlmiče na aute, ale sú veci, ktoré sú podstatnejšie. Veľmi rád si u Vás čoskoro opäť zalyžujem.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme, Váš príspevok nás teší.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme, Váš príspevok nás teší.
08.02.2012 02:20 | Juraj
Kategória: lanovka
Ja nie som moc za lanovku. Treba si to dobre zvážiť, lanovka má svoje výhody, ale aj nevýhody. Šachtičky majú svoje obmedzenia, hlavne čo sa týka kapacity svahov. Toto je dané prírodnými podmienkami takže sa to dá ťažko ovplyvniť. Jedine výstavbou novej zjazdovky. To by Šachtičkám momentálne asi najviac pomohlo. Ak nám to vôbec schvália ochranári .. Myslím si že lanovka vôbec v ničom nepomôže. Iba zvýši počet ľudí na svahu. A kvôli lanovke tiež asi bude treba robiť nejaké výruby. A tiež závisí aj na druhu lanovky. V Roháčoch urobili lanovku úplne nanič lebo nemá naskakovacie závesy takže rýchlosť jazdy je rovnaká ako rýchlosť v stanici. Jazda hore trvá tuším 12 minút. Pôvodná H-130 je hore za 4 minúty, ale lanovka končí vyššie (predľžili svah). Ja som si na H-130 už celkom zvykol a na Šachtičky sa úplne hodí - človek je stále v strehu a nevychladne pri sedení na lanovke. Ja mám skôr problém s príjazdovou cestou. Keby taká lanovka premávala už od Sásovej, to by bola iná káva! A hneď by bolo po problémoch s parkovaním. Po tej ceste sa niekedy až bojím chodiť a niekedy sa na Šachtičky radšej ani nevyberiem. Kedysi chodil na Šachtičku skibus, ale bol oňho malý záujem, tak ho zrušili. Podľa mňa to chcelo čas, aby si ľudia naňho zvykli. Ja by som skibus bral, keby bol aj s dvojnásobnou cenou.
ODPOVEĎ:
Všetko má svoje pre aj proti. Ako sme už písali, Šachtičky majú výhodu viacerých svahov, vo výhľade je aj nová zjazdovka na Španiu dolinu.Priorita ale teraz bola inde, dokončili sme úpnle zasnežovanie trate číslo 2, kúpili nový snežné delá, ratrak a spustili prevádzku.
ODPOVEĎ:
Všetko má svoje pre aj proti. Ako sme už písali, Šachtičky majú výhodu viacerých svahov, vo výhľade je aj nová zjazdovka na Španiu dolinu.Priorita ale teraz bola inde, dokončili sme úpnle zasnežovanie trate číslo 2, kúpili nový snežné delá, ratrak a spustili prevádzku.
06.02.2012 19:52 | Miro
Kategória: úprava tratí
Dobrý deň, v nedeľu 6.2 sme museli využiť krásne počasie a vybrali sme sa teda k Vám na návštevu. Nemali sme so sebou lyže, ale obyčajné Billa igelitky :) Musíme povedať, že južný svah bol veľmi dobre upravený a šlo to veeeľmi rýchlo :) Samozrejme sme využili čas, kedy na svahu nebol žiadny lyžiar :) Tu je už spomínané video http://www.youtube.com/watch?v=28-6PO37n98&list=PL821AA2E6B9FB7BA7&index=1&feature=plpp_video Určite sa u Vás zastavíme aj s lyžami, prípadne bežkami, lebo trate boli výborne pripravené v ten deň ! :)
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu, prídite aj s lyžami.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu, prídite aj s lyžami.
06.02.2012 09:51 | nmlss
Kategória: úprava tratí
Môžete mi len tak pre zaujímavosť povedať, či kúpený ratrak je fungl nový, alebo ste kúpili jazdený? A musím pochváliť úpravu zjazdoviek, sú výborné!!
ODPOVEĎ:
Ratak je jazdený, po bronzovej prehliadke od výrobcu, s novými pásmi, vo výbornom stave. Cenová relácia nového je 500.000€ + DPH, takúto sumu si nemôžeme dovoliť. Za pochvalu ďakujeme.
ODPOVEĎ:
Ratak je jazdený, po bronzovej prehliadke od výrobcu, s novými pásmi, vo výbornom stave. Cenová relácia nového je 500.000€ + DPH, takúto sumu si nemôžeme dovoliť. Za pochvalu ďakujeme.
05.02.2012 20:38 | Dominika
Kategória: úprava tratí
Super lyžovačka,hlavne super upravené trate.Na nič sa nedá stažovať,až na tie vleky,ktoré keby nahradí lanovka je to úžasné:) a sťažnosti na cenník,podľa mňa sú optimálne k tým upraveným tratiam.Určite sa radi vrátime,a dúfam že vouchery plánujete aj na rok :)
ODPOVEĎ:
Ďakujeme, na rok určite pripravíme akciu.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme, na rok určite pripravíme akciu.
04.02.2012 12:59 | Eva
Kategória: lanovka
Dovolím si aj ja pridať svoj názor, svoj postreh k mnohých príspevkom. Lanovka je dnes už vraj štandard. Ale nie je všetko také ružové, ako sa zdá. Šachtičky majú dobré trate, no aj pri vlekoch, ktoré sú tam teraz, cez víkendy je to s otázkou bezpečnosti vďaka ich šírke (sú dosť úzke) asi tak na hrane, akurát. Skúsme si predstaviť, keď sa postaví lanovka, ako to na zjazdovkách bude vyzerať. Bude tam lyžiarov ako mravcov, hlava na hlave. V takýchto podmienkach sa už potom o lyžovaní hovoriť nedá. Lyžovanie nie je len šúchanie sa na lyžiach dolu kopcom pomedzi ostatných lyžiarov, prípadne o tom, že urobím oblúk, počkám a porozmýšľam, kam asi pôjde pomalý lyžiar predo mnou, zas sa mi podarí urobiť oblúk, zas budem musieť byť opatrná a ohľaduplná a hľadať medzierku, cez ktorú by som mohla prejsť a takto až dolu... Dnešné carvingy už ponúkajú také skvelé možnosti užitia si jazdy, ktorú si viem vychutnať aj na juhu, aj na dvojke - no je treba na to priestor na zjazdovke. Ale ani teraz to nie je úplne ideálne. Zjazdovky síce nie sú až tak preplnené, ale to čakanie v rade na vleky...Státiu v rade sa tiež nedá hovoriť lyžovačka. Zlatá stredná cesta? Možno existuje a držím päste, aby ju prevádzkovatelia našli. Ešte tip nie len odo mňa, bolo by fajn, ak bude namiesto hlavného vleku lanovka, keby sa z nej dalo ísť aj na sever, aj na juh, ale tak, že sa bude dať prísť až k sedačke aj z juhu po zjazdovke (zjazdovým lyžovaním, nie \\\\\\"bežkovaním\\\\\\"). A tiež sa pripájam k tým názorom, ktorým chýbajú kratšie časové lístky. 2 hodiny intenzívneho lyžovania sú super a dajú telu zabrať. Radšej chodím častejšie a na kratšie, ako len občas na celý deň.
ODPOVEĎ:
V mnohom máte pravdu. Šachtičky však majú výhodu oproti iným strediskám, ktoré ponúkajú jedinú zjazdovku, výhodu členitosti a viacerých tratí, verím že prirpavíme pre Vás najlepší variant. Časových lístkov existuje veľké množstvo, snažíme sa cenník zjednodušiť. Na ďaľšiu sezónu ho upravíme, veríme že príjemne.
ODPOVEĎ:
V mnohom máte pravdu. Šachtičky však majú výhodu oproti iným strediskám, ktoré ponúkajú jedinú zjazdovku, výhodu členitosti a viacerých tratí, verím že prirpavíme pre Vás najlepší variant. Časových lístkov existuje veľké množstvo, snažíme sa cenník zjednodušiť. Na ďaľšiu sezónu ho upravíme, veríme že príjemne.
03.02.2012 20:24 | žužu
Kategória: ostatné
nič ma nevytočí viac ako správanie ľudí podobných tej pani B.Kde žije???? Ani vo sne by ma nenapadlo ísť si pýtať náhradný lístok, keď ho stratím. Nech sa hanbííí .... A mali ste jej povedať, že lyžiarske strediská nie sú povinné dávať doklad o zaplatení /čiže z registračky/, nakoľko nie sú povinné mať registračku a doklad o kúpe má lístok, nech radšej študuje a nebuzeruje
ODPOVEĎ:
Veľa ľudí k nám prichádza už naštvaných. Nepozrú sa na krásne svahy, netešia sa z dobrej lyžovačky, budú len nadávať a frflať. Čokoľvek pre nich urobíte nebude dosť dobré. Potom od nás odídu opäť naštvaní a šíria ďalej negatívny postoj ku všetkému. Našou úlohou je nedať sa a tešiť sa z krásnej prírody a svahov.
ODPOVEĎ:
Veľa ľudí k nám prichádza už naštvaných. Nepozrú sa na krásne svahy, netešia sa z dobrej lyžovačky, budú len nadávať a frflať. Čokoľvek pre nich urobíte nebude dosť dobré. Potom od nás odídu opäť naštvaní a šíria ďalej negatívny postoj ku všetkému. Našou úlohou je nedať sa a tešiť sa z krásnej prírody a svahov.
03.02.2012 15:10 | Braňo
Kategória: snehové podmienky
Nový ratrak vyzerá fakt super. Prajem vám nak slúži čo najlepšie na úpravu trati. Uvažovali ste aj nad inými značkami ako napr. PistenBully to je už ozaj stroj ako sa patri bude niekedy brázdiť svahy Šachtičky?
ODPOVEĎ:
Značiek na výber bolo samozrejme viac, riadili sme sa pomerom cena/výkon/kvalita. Aj takéto stroje upravujú v trate v Alpách, práve odtiaľ sme stroj kúpili, jeho snehová fréza je riadená počítačom a vytvára takmer dokonalý podklad pre lyžiarov.
ODPOVEĎ:
Značiek na výber bolo samozrejme viac, riadili sme sa pomerom cena/výkon/kvalita. Aj takéto stroje upravujú v trate v Alpách, práve odtiaľ sme stroj kúpili, jeho snehová fréza je riadená počítačom a vytvára takmer dokonalý podklad pre lyžiarov.
03.02.2012 12:11 | Mgr. Petra Mikločová
Kategória: úprava tratí
Včera som bola u Vás s celou rodinou na odporúčanie môjho brata, keďže som sa pred tým zapovedala, že k Vám už nikdy nepôjdem. Pred dvoma rokmi ma tam totiž presviedčali že prečo nemôžu upravovať trate, že niečo majú pokazené a podobne. Čo sme včera ako rodina zažili predčilo naše očakávania, trate boli upravené ako žehličkou, jednoducho dokonale, ani som dokonca nevedela že je ich toľko, a to Šachtičky poznám 10 rokov. Držím Vám palce, je jasné že zmena vedenia prospela k nebývalému pokroku. Aj ja pripomínam, nezabúdajte na ďaľšie služby, ako je parkovanie či budet na Pánskom diely. Mgr. Ptera Mikločová
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu, je pre nás výzvou do budúcnosti. Tešíme sa na Vás opäť.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu, je pre nás výzvou do budúcnosti. Tešíme sa na Vás opäť.
02.02.2012 21:01 | michalzbb
Kategória: úprava tratí
Nedá mi neprispieť do diskusie ešte jedným príspevkom: zabudol som na vašu južnú zjazdovku! Viem, že umelé zasnežovanie je na južnej strane ekonomicky nerentabilné, ale na druhej strane - JUH je vaša možno vaša najlepšia trať ak to berieme podľa preferencií klientov. Plytká, slnkom zaliata, široká pláň. Nič ťažké, ale ani pomalé že sa musíte odrážať:). Jednoducho šachtičkovský diamant... a vidno to aj na reakciách diskutujúcich;) Na vašom mieste by som pouvažoval, ako túto trať maximálne využiť. Keď už nie sedačka, tak aspoň kvalitná rýchla kotva. Skrátka nech človek na jednu jazdu na juhu načaká 10-15 minút. Pravda je tá, že tieto situácie zažívate najmä cez víkendy. Ale jednoducho kvalitu takéto stredisko potrebuje aj v prípade, že nebude využívaná 24 hodín denne. Držím palce!!!!!
ODPOVEĎ:
Trošku sa vrátim do minulého roku, keď sme juh prevzali tak tam boli vykradnuté káble, rozobraté turnikety a poškodený systém vedenia. Toto všetko sme opravili, čakali na sneh. Ako padal, tak po piatich (!) centimetroch sme ho ratrakovali a priliepali na zem, preto sme ho mohli pustiť už v deň otvorenia sezóny, 25.12.2011. Takto mohol byť juh pustený aj minulé roky, lenže... Uvedumojeme si potenciál juhu ako aj jeho orientáciu, preto mu venujeme takúto pozornosť. Vybudovanie jazera a zasnežovacieho systému pre juh máme nacenené približne na 1 milión €, to je suma ktorú si nemôžeme dovoliť.
ODPOVEĎ:
Trošku sa vrátim do minulého roku, keď sme juh prevzali tak tam boli vykradnuté káble, rozobraté turnikety a poškodený systém vedenia. Toto všetko sme opravili, čakali na sneh. Ako padal, tak po piatich (!) centimetroch sme ho ratrakovali a priliepali na zem, preto sme ho mohli pustiť už v deň otvorenia sezóny, 25.12.2011. Takto mohol byť juh pustený aj minulé roky, lenže... Uvedumojeme si potenciál juhu ako aj jeho orientáciu, preto mu venujeme takúto pozornosť. Vybudovanie jazera a zasnežovacieho systému pre juh máme nacenené približne na 1 milión €, to je suma ktorú si nemôžeme dovoliť.
02.02.2012 20:46 | michalzbb
Kategória: ceny
Čo sa týka tých vernostných zliav, ktoré ste už viackrát vo svojich odpovediach spomenuli, myslím si, že to je jedna z možných ciest \\\\\\\\\\\\\\"vyjdenia v ústrety\\\\\\\\\\\\\\" pravidelným návštevníkom (zväčša z BB), ktorým sa spomínaných 15 eur/3 hodiny zdá veľa, ak má ísť o pravidelné krátkodobé návštevy. Samozrejme záleží na tom, ako budú tieto vernostné zľavy nastavené. Čo sa týka lyžovačky, tak počas minulého víkendu som u vás zažil lyžbu, akú som na Slovensku v živote nezažil. Chodím každý rok do ITA a s priateľkou sme sa zhodli, že práve Šachtičky majú najbližšie k našim alpským spomienkam, samozrejme len čo sa týka kvality tratí:). Samozrejme, nehovorím o detailoch, ktoré ste zdedili po rokoch neinvestovania a tunelovania do tohto strediska. Čakanie v rade na 1 excelentnú jazdu je ubíjajúce. Ale na druhej strane... potom tá lyžba!!! Prosím: novú lanovku a novú zjazdovku do Španej. Ak dáte toto, tak budete neprekonateľní! P.S. Fotku ratraku už sľubujete dva týždne a stále nič. To je taký problém to capnúť na web?;)
ODPOVEĎ:
Za pochvalu ďakujeme, veríme že vernostný systém bude ústretový pre väčšinu ľudí. S ďaľšími vecami, sme v stredisku prvý rok, musíme dostať čas. Šachty si určite zaslúžia aspoň dve lanovky a novú zjazdovku do Španej...
Pozn. foto ratraku v novinkách, http://www.skisachticky.sk/novinka/14
ODPOVEĎ:
Za pochvalu ďakujeme, veríme že vernostný systém bude ústretový pre väčšinu ľudí. S ďaľšími vecami, sme v stredisku prvý rok, musíme dostať čas. Šachty si určite zaslúžia aspoň dve lanovky a novú zjazdovku do Španej...
Pozn. foto ratraku v novinkách, http://www.skisachticky.sk/novinka/14
02.02.2012 18:19 | slavo
Kategória: úprava tratí
Nesúhlasím s Maťom, stačí si pozrieť webkamery a je jasné že naozaj nie je potrebné neustále všetky trate upravovať, nakoľko cez týždeň chodí podstatne menej ľudí. Napriek tomu každý večer sa dívam ako upravujú Južnú keďže ju vidím z okna. Nedá sa to ani len porovnať s tým čo bolo v minulosti. Kto chodí pravidelne na Šachtičky iste vie o čom hovorím a dá mi za pravdu.
ODPOVEĎ:
Skutnočne denne upravujme maximum. Nestalo sa aby zostalo niečo neupravené keď to treba, pre porovnanie: vačšina okolitých stredísk upravuje svahy jedným ratrakom dve hodiny, my ich máme dva, upravujú celú noc, spotrebujeme cca 3000 litrov nafty za týždeň!
ODPOVEĎ:
Skutnočne denne upravujme maximum. Nestalo sa aby zostalo niečo neupravené keď to treba, pre porovnanie: vačšina okolitých stredísk upravuje svahy jedným ratrakom dve hodiny, my ich máme dva, upravujú celú noc, spotrebujeme cca 3000 litrov nafty za týždeň!
02.02.2012 13:23 | peto
Kategória: snehové podmienky
hej, hej..mato je z tých čo na sachtickách ešte v zivote nebol ale kydá......nechápem takýchto ludi.len prosím nepočuvajte takýchto ludi, a nenechajte sa odradiť....to čo robíte, robíte super, celé stredisko je proste špička..., troška vylepšiť služby a bude to n.1....len tak dalej :-)
ODPOVEĎ:
Ďakujeme, nenecháme sa odradiť, veríme že náš smer je správny.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme, nenecháme sa odradiť, veríme že náš smer je správny.
02.02.2012 00:55 | Mato
Kategória: úprava tratí
ako to je s upravou trati, najma c. 2? docital som sa, ze ju upravujete podla potreby, min. 5x tyzdenne. to co su za sposoby? to si mam den pred prichodom k vam zistovat, ci sa chystate ju upravit? lebo nemam zaujem prist ak nebude upravena, aj ked bude podla vas v dobrom stave a nebude upravu potrebovat. vsak bud trate upravujem denne alebo je to freeride teren a neupravujem ich vobec. tretiu moznost ste si tusim zaviedli vy sami a asi budete jedini. tymto smerom setrenia by som rozhodne nesiel...
ODPOVEĎ:
Vážený pane, bol ste u nás niekedy lyžovať? Zjazdovka číslo 2 je veľmi obtiažna a preto je aj najmenej používaná (je to čierna zjazdovka ktorú ocení len dobrý lyžiar). V priebehu týždňa pri jej minimálnej návštevnosti nemá niekedy zmysel ju upravovať, keď je v dobrom stave, čo by tam ratrak upravil? Vo freeridovom stave niekdy nebola a ani nebude (samozrejme myslím od sezóny 2011, predtým ževraj nemali dosť snehu).
ODPOVEĎ:
Vážený pane, bol ste u nás niekedy lyžovať? Zjazdovka číslo 2 je veľmi obtiažna a preto je aj najmenej používaná (je to čierna zjazdovka ktorú ocení len dobrý lyžiar). V priebehu týždňa pri jej minimálnej návštevnosti nemá niekedy zmysel ju upravovať, keď je v dobrom stave, čo by tam ratrak upravil? Vo freeridovom stave niekdy nebola a ani nebude (samozrejme myslím od sezóny 2011, predtým ževraj nemali dosť snehu).
01.02.2012 18:30 | Maja
Kategória: ostatné
Dnes som si s dcérou zalyžoavala na Juhu ako už dávno nie. Obloha azúrová, sneh perfektný, ani zamrznutý, ani mäkký a na vleku žiadna rada. Len škoda, že nie sú lacnejšie, dvojhodinové lístky.Prišli by sme častejšie. Pre viacej členov rodiny je jeden deň lyžovačky značný zásah do rozpočtu.
ODPOVEĎ:
Pre rodinu máme v ponuke zlacnené celodenné lístky, čo však nerieši tento prípad. Do budúcnosti pripravujeme vernostný systém.
ODPOVEĎ:
Pre rodinu máme v ponuke zlacnené celodenné lístky, čo však nerieši tento prípad. Do budúcnosti pripravujeme vernostný systém.
01.02.2012 18:01 | Sympatizant
Kategória: ostatné
Dobrý deň, fandim Vám, ak ste naozaj prebrali stredisko v zlom stave, nedajte sa odradiť frflošmi a pokračujte v zveľaďovaní. V pondelok-utorok som si u Vás výborne zalyžovala, nahrávalo nám aj bezkonkurenčné počasie a skvelé panorámy z vrcholov. Ak dôkladne zjazdovky upravíte, nemôžeme sa nevrátiť. Lanovka nechýba, som opatrnejší lyžiar a dávam prednosť menšiemu počtu ľudí na svahu. Nie je tiež zanedbateľná skúsenosť ostať visieť na lanovke v prípade poruchy. Zo zastaveného vleku sa o chvíľu jednoducho odpojíte, ale mrznúť vo výške nás vôbec neláka, sme radšej \\"pri zemi\\" (aj fakticky, aj cenovo, aj inak). Tak hlasujeme za spríjemňovanie toho, čo je... a držíme Vám palce - pre spoločnú a vzájomnú radosť zo skvelého prostredia! Vďaka za Vašu trpezlivosť pri odpovedaní.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu, budeme sa snažiť. Pozn. Nie je veľmi časté ostať na lanovke mrznúť...
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu, budeme sa snažiť. Pozn. Nie je veľmi časté ostať na lanovke mrznúť...
01.02.2012 09:27 | wskIIMOTOIIteam
Kategória: snehové podmienky
Máme ďaľšie video...
01.02.2012 08:05 | Nikola
Kategória: snehové podmienky
Dobrý deň, chcela by som sa pýtať, či nie je veľmi zamrznutý svah. Keďže sú takéto mrazy asi je zamrznutý že?
ODPOVEĎ:
Zdravím. Pri mínusových teplotách je svah zamrznutý, na ráno odporúčam polyžujte sa na južnom svahu, tam sa opiera slničeko a podklad rýchlejšie povolí, neskôr sa presuňte ďalej. Počasie je ideálne, kvalitná lyžovačka istotou.
ODPOVEĎ:
Zdravím. Pri mínusových teplotách je svah zamrznutý, na ráno odporúčam polyžujte sa na južnom svahu, tam sa opiera slničeko a podklad rýchlejšie povolí, neskôr sa presuňte ďalej. Počasie je ideálne, kvalitná lyžovačka istotou.
31.01.2012 16:38 | Slavo
Kategória: ostatné
Zdravím, čítal som tu ako pani stráca lístky, nuž treba si určite dávať pozor, ale chcem sa opýtať či neplánujete zaviesť čip karty. ( Selce, Králiky a dokonca aj Malachov ich dávno majú...)
ODPOVEĎ:
Áno, plánujeme zavieť nový bezdotykový turniketový systém, Šachtičky skutočne zaostávajú. Priorita však teraz bola v novom ratraku a spustení sezóny.
ODPOVEĎ:
Áno, plánujeme zavieť nový bezdotykový turniketový systém, Šachtičky skutočne zaostávajú. Priorita však teraz bola v novom ratraku a spustení sezóny.
31.01.2012 16:00 | Martin
Kategória: doprava
Dobry den, chcem sa spytat aka je situacia s cestami a ci sa da dostat hore autom aj bez retazi. Chystame sa zajtra k Vam trochu si zalyzovat. Dakujem
ODPOVEĎ:
Cesta zjazdna bez reťazí, opäť pripomíname, majte ich po ruke, tešíme sa na Vás.
ODPOVEĎ:
Cesta zjazdna bez reťazí, opäť pripomíname, majte ich po ruke, tešíme sa na Vás.
31.01.2012 15:04 | Brano
Kategória: ostatné
citam si prispevky a smejem sa a placem zaroven zo zien typu Z. B., urcite nejaka afektovana slecinka alebo panicka, co: 1. Nevie ze listok s udajmi je plnohodnotnym dokladom (dufam ze si aj v autobuse este pyta doklad o zaplateni:-)) 2. pravidelne straca listky 3. stazuje sa tu na webe a pritom sama poslala predavaca do r..ti...ak predaval taky starsi pan, tak to ho musela uz anaozaj riadne vytocit a pourazat, ak jej dal taku repliku, lebo to je jeden mimoriadne usluzny clovek... zdoraznujem, ze so stredisko nic nemam, ale mam ho rad, viem aj pokritizovat, napr. cenu 3h listka ako viaceri, ale odtial potial...zial, na slovensku si zakaznik mysli ze je panom aj keby sa s prepacenim vykadil poskytovatelovi sluzby na hlavu...
31.01.2012 09:14 | jano
Kategória: ostatné
boli sme u vás celý víkend, a proste paráda...bolo nám fajn, služby super, trate upravené perfektne, a hotel tiež na jedničku. počasie vynikajúce, proste parádna lyžovačka. šachtičky sú proste vynikajúce,len ešte dotiahnuť pár maličkosti okolo služieb a proste špička...len tak dalej.....
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za Vašu reakciu, povedzte to všetkým okolo Vás. Služby určite budeme doťahovať aj naďalej.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za Vašu reakciu, povedzte to všetkým okolo Vás. Služby určite budeme doťahovať aj naďalej.
30.01.2012 21:06 | Jana
Kategória: stažnosti
škoda že nemáte študenské skipasy,hlavne že máte seniorské...skoro v každom stredisku majú študenske alebo juniorské za prijatelnú cenu alebo aspon väčšiu zlavu na euro26,nie že zlava 1 euro...
ODPOVEĎ:
Seniorov po 60-tke ktorí chodia lyžovať na Šachtičky je veľmi málo, študentom na ISIC dávame zľavu na celodenný lístok. V ďaľšej sezóne plánojeme vernostnú kartu, veríme že to bude dobrá cesta.
ODPOVEĎ:
Seniorov po 60-tke ktorí chodia lyžovať na Šachtičky je veľmi málo, študentom na ISIC dávame zľavu na celodenný lístok. V ďaľšej sezóne plánojeme vernostnú kartu, veríme že to bude dobrá cesta.
30.01.2012 21:01 | Monika
Kategória: snehové podmienky
Bude piatok 3.2. pustený aj vlek od parkoviska? Dakujem
ODPOVEĎ:
Áno, v piatok bude pustený, samozrejme aj cez víkend.
ODPOVEĎ:
Áno, v piatok bude pustený, samozrejme aj cez víkend.
30.01.2012 19:42 | steve
Kategória: úprava tratí
kto sa nevie lyzovat nech ide na SKorusinu ja ho to naucim. Sahticky nemaju chybu,
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu. Vážime si samozrejme všetkých našich návštevníkov, na to je aj táto diskusia, pripomienky budeme analyzovať.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu. Vážime si samozrejme všetkých našich návštevníkov, na to je aj táto diskusia, pripomienky budeme analyzovať.
30.01.2012 16:07 | Ivana
Kategória: ostatné
Pozdravujem, neuvažujete aj o zavedení krátkodobejších lístkov - 1-2 hodinových, prípadne bodových?
ODPOVEĎ:
Zdravím, túto sezónu už lístky meniť nebudeme. Samozrejme vyhodnotíme záujem a predajnosť lístkov do ďaľšej sezóny, v úvahu pripadajá najmä zavedenie bodové lístky a hlavne vernostnej karty pre stálych lyžiarov.
ODPOVEĎ:
Zdravím, túto sezónu už lístky meniť nebudeme. Samozrejme vyhodnotíme záujem a predajnosť lístkov do ďaľšej sezóny, v úvahu pripadajá najmä zavedenie bodové lístky a hlavne vernostnej karty pre stálych lyžiarov.
30.01.2012 15:02 | Peter
Kategória: snehové podmienky
Bude v utorok - štvrtok tento týždeň ťahať vlek na juhu? Ďakujem.
ODPOVEĎ:
Áno, vlek JUH ťaháme každý deň.
ODPOVEĎ:
Áno, vlek JUH ťaháme každý deň.
30.01.2012 13:43 | Tomi
Kategória: stažnosti
Je mi to ľúto ale musím sa pridať k Renatke,v piatok 27.1. trať č.2 už od rána neupravená,južný vlek v prevádzke až keď rad na hlavnom dosahoval min.50 metrov a na záver niečo na zasmiatie,matematika bufetárky 2 x presso káva po 1,20+keksík Mila za 0,50 je spolu 3,70!Samozrejme bez bloku!
ODPOVEĎ:
1/ Trať bola v piatok v poriadku, osobne som ju kontroloval. Poprosím poznačte si mobil 0905 201070 a zavolajte vedúceho LS, na mieste si to môžete prejsť. 27.1. bola ráno porucha na vleku JUH (skrat na elektickom kondenzátore) , odstránenie trvalo 40 minút. Dovtedy sa dalo plnohodnotne lyžovať cez všetky zjazdovky, z juhu sa dostanete traverzom 6 alebo 6a na vlek H-130 Hlavný. 2/ Bufety neprevádzkuje naša spoločnosť, samozrejme na doklad máte nárok a oni povinnosť ho vystaviť.
ODPOVEĎ:
1/ Trať bola v piatok v poriadku, osobne som ju kontroloval. Poprosím poznačte si mobil 0905 201070 a zavolajte vedúceho LS, na mieste si to môžete prejsť. 27.1. bola ráno porucha na vleku JUH (skrat na elektickom kondenzátore) , odstránenie trvalo 40 minút. Dovtedy sa dalo plnohodnotne lyžovať cez všetky zjazdovky, z juhu sa dostanete traverzom 6 alebo 6a na vlek H-130 Hlavný. 2/ Bufety neprevádzkuje naša spoločnosť, samozrejme na doklad máte nárok a oni povinnosť ho vystaviť.
30.01.2012 08:30 | Zuzana Budová
Kategória: stažnosti
Dobrý deň, dnes som bola lyžovať vo vašom lyž. stredisku. Pri kúpe lístka mi nebol daný pokladničný blok. Chcem sa spýtať prečo? Takto Vám idú peniaze rovno do vrecka? Na pokladni som si pýtala doklad o zaplatení, ktorý mi nebol vydaný. Na otázku, čo sa stane keď náhodou stratím lístok, mi Váš zamestnanec odpovedal citujem \\"keď stratíte hlavu, pôjdem Vám ju hľadať?\\". Poučte prosím vašich zamestnancov ako sa správať k zákazníkom !!! Hádam mi nechcete povedať, že pri strate lístka som dolyžovala a môžem ísť domov? Máte ľudí za podvodníkov? Už párkrát sa nám stalo (v iných strediskách), že sa lístok odtrhol /stratil a nebol žiadny problém, dali nám dojazdový lístok do času, ktorý sme mali zakúpený.
ODPOVEĎ:
Bol Vám vydaný platný lístok spolu s dokladom o kúpe, priamo na lístku je vytlačená jeho cena vrátane všetkých daňových náležitostí. Pokiaľ ho stratíte tak Vám náhradu vydať nevieme, lístok je platný po dobu, ktorá je na ňom vyznačená. Našťasie som pri tomto bol osobne, kde som počul ako si nenecháte slušne od pokladníka vysvetliť že účet držíte vo svojej ruke, reagoval teda veľmi slušne na to, že ste ho poslala do ri... Keďže sa Vám stáva častejšie, že lístok strácate, dajte si na to prosím väčší pozor, ani ostatné strediská lístok nerefundujú.
ODPOVEĎ:
Bol Vám vydaný platný lístok spolu s dokladom o kúpe, priamo na lístku je vytlačená jeho cena vrátane všetkých daňových náležitostí. Pokiaľ ho stratíte tak Vám náhradu vydať nevieme, lístok je platný po dobu, ktorá je na ňom vyznačená. Našťasie som pri tomto bol osobne, kde som počul ako si nenecháte slušne od pokladníka vysvetliť že účet držíte vo svojej ruke, reagoval teda veľmi slušne na to, že ste ho poslala do ri... Keďže sa Vám stáva častejšie, že lístok strácate, dajte si na to prosím väčší pozor, ani ostatné strediská lístok nerefundujú.
29.01.2012 13:07 | Andrej
Kategória: ostatné
Chcem sa spýtať či piatok (3.2.2012) bude u vás platiť ten zľavový voucher kedže sú prázdniny,nech nejdeme k vám nadarmo.Dakujem
OPDOVEĎ:
Áno, voucher samozrejme platí. Opäť pripomíname, že platí od pondelka do piatku, tešíme sa na Vás.
OPDOVEĎ:
Áno, voucher samozrejme platí. Opäť pripomíname, že platí od pondelka do piatku, tešíme sa na Vás.
29.01.2012 10:05 | Braňo
Kategória: ostatné
Zdravím, chcem sa spýtať na južnej strane od 7:20hod stoji ratrak uprostred zjazdovky je to normálne? Keď som už pri tom ratraku kedy zverejnite foto nového stroja. Pekný deň
ODPOVEĎ:
Ratrak mal technickú poruchu, po dodaní náhradného dielu sme ho samozrejme ihneď dali tam kam patrí. Pokiaľ bol na svahu, bol ohradený podľa bezpečnostných predpisov. Foto bude v novinkách.
03.02.2012: Pridávam link na novinku:
http://www.skisachticky.sk/novinka/14
ODPOVEĎ:
Ratrak mal technickú poruchu, po dodaní náhradného dielu sme ho samozrejme ihneď dali tam kam patrí. Pokiaľ bol na svahu, bol ohradený podľa bezpečnostných predpisov. Foto bude v novinkách.
03.02.2012: Pridávam link na novinku:
http://www.skisachticky.sk/novinka/14
28.01.2012 15:22 | Monika H.
Kategória: lanovka
Dozvedám sa,že uvažujete o výstavbe sedačky namiesto pomy. Viažete to zároveň na zvýšenie cien.Nenechajte sa uniesť rýchlou návratnosťou investícií zvýšením cien lebo si "odoženiete" zákazníkov a výsledkom bude presný opak toho,čo by ste chceli. Lyžujem takmer 40 rokov a voľakedy sme chodili aj do Jasnej,na Srdiečko alebo Donovaly. Dnes tí nenažranci finančnej skupiny už nevedia čo pýtať za vleky a tak sa tešia skôr z rusov a poliakov. Sem tam zablúdi aj nejaký ten maďar alebo blavák - ale len preto že Alpy má trochu ďaleko. Zostaňte preto "slovenský", často to býva tak, že menej je VIAC. Držím palce a teším sa na pozitívnu zmenu.
ODPOVEĎ:
Čiastočne máte pravdu, nie všetko je o lanovke. Návratnosť je tam ale určite dlhodobá, nám sa nejedná rýchle zbohatnutie ale o rozvoj strediska a služieb ku ktorým lanovka patrí, Šachtičky boli v minulosti veľmi zanedbanými. V blízkej dobe určite zverejníme náš komplexný zámer, cieľom je zvýšenie kvality služieb a spokojnosti. Zameranie lyžiarskeho strediska je určite na BB kraj!
ODPOVEĎ:
Čiastočne máte pravdu, nie všetko je o lanovke. Návratnosť je tam ale určite dlhodobá, nám sa nejedná rýchle zbohatnutie ale o rozvoj strediska a služieb ku ktorým lanovka patrí, Šachtičky boli v minulosti veľmi zanedbanými. V blízkej dobe určite zverejníme náš komplexný zámer, cieľom je zvýšenie kvality služieb a spokojnosti. Zameranie lyžiarskeho strediska je určite na BB kraj!
28.01.2012 13:09 | renatka
Kategória: úprava tratí
Mám jednu sťažnosť,čo sa týka úpravy tratí,píšete,že Upravujete všetky trate?Ale to nie je pravda!Najlepšiu trať č.2 neupravujete aspoň nie každý deň ako sa snažíte tu písať,čo mi je to osobne veľmi ľúto,chcela som k Vám znovu pravidelne chodiť,ale po tejto skúsenosti sa budem musieť znova vrátiť do iným stredísk,a ešte jedna poznámka,už je 21.storočie páni a sedačka je priam nevyhnutnosť,ak chcete byť top lyžiarske stredisko spolu s úpravou všetkých tratí.
ODPOVEĎ:
Najviac nám škodia ľudia ktorí píšu o nás nepravdy. Nevieme o žiadnom dni kedy by bola ľubovoľná trať ráno v zlom stave! Posledne sa u nás rozčuľoval odborník o 15:30 ktorý nevedel pochopiť že po celodennej prevádzke má trať svoje za sebou, prídte prosím doobeda. Keď nájdete zlú trať, zavolajte prosím vedúceho strediska, situáciu posúdime. Mimochodom teraz sú veľmi priaznivé podmienky a aj poobede sa dá veľmi kvalitne polyžovať.
ODPOVEĎ:
Najviac nám škodia ľudia ktorí píšu o nás nepravdy. Nevieme o žiadnom dni kedy by bola ľubovoľná trať ráno v zlom stave! Posledne sa u nás rozčuľoval odborník o 15:30 ktorý nevedel pochopiť že po celodennej prevádzke má trať svoje za sebou, prídte prosím doobeda. Keď nájdete zlú trať, zavolajte prosím vedúceho strediska, situáciu posúdime. Mimochodom teraz sú veľmi priaznivé podmienky a aj poobede sa dá veľmi kvalitne polyžovať.
27.01.2012 23:14 | martin
Kategória: ostatné
zdrávím Vás , chcel by som sa opýtat či by sa nedalo niečo spravit s tým dlhým a miernym dojazdom k terajšiemu H-čku nejak to tam zrýchliť :) držím palce a teším sa na lanovku
ODPOVEĎ:
O dojazde máte pravdu, teraz sa treba trošku rozbehnúť. Pouvažujeme čo sa s tým dá urobiť, mohlo by to byť pohodlnejšie, nie vždy sa tadiaľ dá rýchlo prebehnúť.
ODPOVEĎ:
O dojazde máte pravdu, teraz sa treba trošku rozbehnúť. Pouvažujeme čo sa s tým dá urobiť, mohlo by to byť pohodlnejšie, nie vždy sa tadiaľ dá rýchlo prebehnúť.
27.01.2012 21:23 | Jonáš
Kategória: úprava tratí
Konštatujem že Šachtičky sú, čo sa kvality lyžovačky týka najlepšie lyžiarske stredisko v Banskobystrickom regióne. Mínusom sú len také drobnosti ako dôstojnejší bufet a parkovanie. Verím že v budúcej sezóne bude spolu s novou lanovkou všetko tip-top. Prajem veľa zdaru pri plnení vašich plánov s týmto strediskom.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme, na skvalitnení ďalších služieb pracujeme.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme, na skvalitnení ďalších služieb pracujeme.
27.01.2012 21:01 | Janči
Kategória: ostatné
Dá sa u vás v detskom parku pustiť deti na sánky? prípadne existuje nejaká detská1 atrakcia ako tubing resp. jednoduché spúšťanie sa?
ODPOVEĎ:
Miesto je na konci zjazdovky číslo 3 vpravo, informujte sa prípadne u našich zamestnancov. Od stredy už budú všetci mať rovnaké viditeľné oblečenie.
ODPOVEĎ:
Miesto je na konci zjazdovky číslo 3 vpravo, informujte sa prípadne u našich zamestnancov. Od stredy už budú všetci mať rovnaké viditeľné oblečenie.
27.01.2012 16:23 | Milan, Bystrica
Kategória: úprava tratí
Dnes som bol po dvoch rokoch u vás na lyžovačke, no jednoducho super. Všetko úplne perfektne upravené, zjazdoviek máte viac ako Donovaly! Trate máte porovnateľné s Rakúskom, ešte pracujte na službách! Lanovku a nový bufet na Pánskom diely a bude to super! Vidíme sa cez víkend.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme, radi čítame pozitívne ohlasy na úpravu našich tratí. Ďaľšie služby zlepšíme, sľubujeme...
ODPOVEĎ:
Ďakujeme, radi čítame pozitívne ohlasy na úpravu našich tratí. Ďaľšie služby zlepšíme, sľubujeme...
27.01.2012 11:43 | jano
Kategória: doprava
zdravím, aká je momentálna situácia, dá sa dostať hore aj bez reťazí? chystám sa k vám zajtra na lyžovajdu :-)
ODPOVEĎ:
Situácia dobrá, výhľadovo veľmi dobrá, reťaze nepotrebujete. Upozorňujeme, majte ich prosím v aute, čert nespí a môže sa to zmeniť.
ODPOVEĎ:
Situácia dobrá, výhľadovo veľmi dobrá, reťaze nepotrebujete. Upozorňujeme, majte ich prosím v aute, čert nespí a môže sa to zmeniť.
27.01.2012 06:46 | Peter
Kategória: bežky
ČO je to??? Včera som bol na bežkách zo Šachtičiek na Donovaly a trať bolá rozrýpaná od skútrov a štvorkoliek! Neviete že skúter na bežeckú trať nepatrí?
ODPOVEĎ:
V našom lyžiarskom stredisku máme jediný skúter, výhradne pre servisné účely na naše zjazdové trate, nikde inde s ním nechodíme, nemáme na to ani čas ani priestor ani chuť, ničenie bežkárskych tratí odsudzujeme.
ODPOVEĎ:
V našom lyžiarskom stredisku máme jediný skúter, výhradne pre servisné účely na naše zjazdové trate, nikde inde s ním nechodíme, nemáme na to ani čas ani priestor ani chuť, ničenie bežkárskych tratí odsudzujeme.
26.01.2012 17:27 | Tomi
Kategória: ostatné
Prajem dobrý deň,dá sa u vás platiť kartou pri pokladni na vlek?
ODPOVEĎ:
Áno, akceptujeme VISU aj MASTERCARD.
ODPOVEĎ:
Áno, akceptujeme VISU aj MASTERCARD.
26.01.2012 09:01 | max
Kategória: bežky
Co sa tyka upravy trati pre bezkarov: argument, ze cela zalezitost stroskotala na 300 Eurach, ktore Vam nemoskytlo mesto je absolutne neprijatelna. Uprava bezeckych trati v stredisku je uz mnoho rokov zanedbavana. V porovnani s ostatnymi podobnymi strediskami sa Sachticky sustredili len na vysoko ziskove aktivity a na bezkarov zabudaju. Mienite s tym nieco robit este v tejto sezone?
ODPOVEĎ:
Je nám ľúto že to takto vnímate, lyžiarske stredisko však nemá nič spoločné s bežeckými traťami ani s pozemkami pod nimi. Je to vizitka mesta ako vyzerajú a mi to odmietame sanovať z vlastných peňazí, všetok príjem z tržieb v stredisku ide naspäť a ešte niečo navyše.
ODPOVEĎ:
Je nám ľúto že to takto vnímate, lyžiarske stredisko však nemá nič spoločné s bežeckými traťami ani s pozemkami pod nimi. Je to vizitka mesta ako vyzerajú a mi to odmietame sanovať z vlastných peňazí, všetok príjem z tržieb v stredisku ide naspäť a ešte niečo navyše.
25.01.2012 17:25 | Sneh
Kategória: snehové podmienky
Paráda bola u Vás, zdokumentovali sme to pre budúcich návštevníkov: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=nDlAwlL5xjQ
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za video, sme radi že ste si kvalitne zalyžovali.Zároveň odporúčame pozrieť aj všetkým neprajníkom ktorí nás porovnávajú s malými strediskami okolo nás a vlastne tam ani neboli...
Pozn. Poprosíme používajte prilby a majte osobitné poistenie, mimo vyznačených tratí bežné už neplatí.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za video, sme radi že ste si kvalitne zalyžovali.Zároveň odporúčame pozrieť aj všetkým neprajníkom ktorí nás porovnávajú s malými strediskami okolo nás a vlastne tam ani neboli...
Pozn. Poprosíme používajte prilby a majte osobitné poistenie, mimo vyznačených tratí bežné už neplatí.
25.01.2012 15:37 | Robert
Kategória: stažnosti
Prosim Vas vsetko je super ale ten 3 hodinovy listok za 15 euro je moc, fakt stym nehodlate nic robit? ved celodenny stoji 20 a to je za 7 hodin lyzovania a za 3 hodiny zaplatite 15??? nie vsetci chodime lyzovat na cely den a s tymto nazorom sa stretavam u vela ludi v BB a su z toho znechuteny...Prepacte ale 15 euro za 3 hodiny je fakt dost vela...Dakujeme za pochopenie...
ODPOVEĎ:
Berte prosím do úvahy dĺžku upravovaných tratí.Upravujeme skutočne všetko a tomu zodpovedajú aj naše náklady, sme však predvedčení že je lepšie mať takúto cenu a upravené špičkové zjazdovky ako opak. Svoju úlohu zohráva aj cesta, upravujeme ju len na naše náklady už od lomu, posyp stojí veľmi veľa...
ODPOVEĎ:
Berte prosím do úvahy dĺžku upravovaných tratí.Upravujeme skutočne všetko a tomu zodpovedajú aj naše náklady, sme však predvedčení že je lepšie mať takúto cenu a upravené špičkové zjazdovky ako opak. Svoju úlohu zohráva aj cesta, upravujeme ju len na naše náklady už od lomu, posyp stojí veľmi veľa...
25.01.2012 14:18 | Maňo
Kategória: ostatné
koli comu sa zrusil 2-hodinovy listok? byval cez tyzden a to bolo tak akurat ked bolo menej lyziarov....
ODPOVEĎ:
Nie je možné vyhovieť všetkým, snažili sme sa o jednoduchý a prehľadný cenník. Vychádzame z prieskumu ktorý sme robili na jeseň.
ODPOVEĎ:
Nie je možné vyhovieť všetkým, snažili sme sa o jednoduchý a prehľadný cenník. Vychádzame z prieskumu ktorý sme robili na jeseň.
25.01.2012 13:21 | Marián
Kategória: úprava tratí
Pozdravujem. Bol som u Vás v stredu 12. Trate boli super. Dnes bol kamarát a veru nebolo to Ok. Ako to bude zajtra??? Máme prísť???Budu so mnov Blaváci a nechcem aby ma ohovorili, že kde som ich zobral. Ďakujem...
ODPOVEĎ:
Trate upravujeme denne, od začiatku sezóny sme nevynechali ani raz, dokonca v kritických zrážkových dňoch sme upravovali 2x. Určite Vás "Blaváci" neohovoria... Ak máte konkrétnu sťažnosť, čo nebolo OK radi sa k nej vyjadríme, jediný zaznamenaý problém bol v na zjazdovke číslo 4, kde zabočila fréza z ratraku, problém sme vyriešili a bude to super!!!
ODPOVEĎ:
Trate upravujeme denne, od začiatku sezóny sme nevynechali ani raz, dokonca v kritických zrážkových dňoch sme upravovali 2x. Určite Vás "Blaváci" neohovoria... Ak máte konkrétnu sťažnosť, čo nebolo OK radi sa k nej vyjadríme, jediný zaznamenaý problém bol v na zjazdovke číslo 4, kde zabočila fréza z ratraku, problém sme vyriešili a bude to super!!!
24.01.2012 19:56 | Katka
Kategória: doprava
Dobry den, chcem sa spytat, premava ku vam aj skibus? dakujem za odpoved
ODPOVED:
Nie, skibus planujeme od dalsej sezony.
ODPOVED:
Nie, skibus planujeme od dalsej sezony.
24.01.2012 15:57 | Karol
Kategória: lanovka
zdravim, ja som za vystavby lanovky aj ked by bol listok drahsi. nohy ma viac bolia z vleku ako z lyzovania...... dufam, ze sa vybudovania lanovky dockam v co najkratsom case.... dik.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme
ODPOVEĎ:
Ďakujeme
24.01.2012 11:59 | Miloš
Kategória: doprava
Chcem sa isť zajtra (25.1.)k Vám lyžovať, dá sa dostať autom až hore na parkovisko bez reťazí ??? Ďakujem za odpoveď
ODPOVEĎ:
Áno, cesta je dnes zjazdná aj bez reťazí. Pripomíname, majte reťaze po ruke, počasie sa môže zmeniť.
ODPOVEĎ:
Áno, cesta je dnes zjazdná aj bez reťazí. Pripomíname, majte reťaze po ruke, počasie sa môže zmeniť.
24.01.2012 10:14 | peter
Kategória: ostatné
dobrý deň, ja sa len chcem spýtať, prečo je vždý cez týždeň písané, že je vlek od parkoviska zavretý.....?za odpoved dakujem
ODPOVEĎ:
Vlek F-12 od poarkoviska je vlek posilový, používame ho keď máme v stredisku vyššiu návštevnosť pre rozloženie záťaže, hlavne pre odľahčenie vleku H-130 Hlavný. Cez víkend ho určite pustíme.
ODPOVEĎ:
Vlek F-12 od poarkoviska je vlek posilový, používame ho keď máme v stredisku vyššiu návštevnosť pre rozloženie záťaže, hlavne pre odľahčenie vleku H-130 Hlavný. Cez víkend ho určite pustíme.
23.01.2012 23:29 | Mato NR
Kategória: lanovka
Dobry den, mozte prezradit aspon zakladne info ohladne lanovky? Zatial vieme, ze ma byt fixna a k dispozicii uz na buducu sezonu. Od akeho vyrobcu bude + typove oznacenie? Prepodkladam, ze sa bude jednat o stvorsedacku, jo? Existuje uz aj zamer zverejneny na enviroportali? Hladal som, ale nenasiel som Drzim palce, vo februari k vam urcite zavitame
ODPOVEĎ:
Sme v jednaní s tromi dodávateľmi, preto nemôžeme prezradiť podrobnosti, zverejníme to určite čo najskôr.
ODPOVEĎ:
Sme v jednaní s tromi dodávateľmi, preto nemôžeme prezradiť podrobnosti, zverejníme to určite čo najskôr.
23.01.2012 21:38 | Maťo
Kategória: lanovka
Dobrý deň, chcem sa len utvrdiť v tom, či som správne pochopil, že tá fixná lanovka v budúcej sezóne je už hotová vec, alebo to má aj nejaký háčik. A taktiež v akom asi časovom horizonte uvažujete o tej Španej? A posledná otázka, či máte nejaké nápady ohľadom riešenia dopravy a parkovania do budúcna, lebo kapacita je nedostatočná a modernizácia strediska určite zvýši návštevnosť. Inak vo štvrtok sa k Vám po asi 6 rokoch vraciam. Počúvam v okolí dobré ohlasy na lyžovačku u Vás a aj keď som priamo z BB a som zdatný lyžiar, Šachtičkám som sa zo zrejmých dôvodov vyhýbal. Snáď konečne zase poriadna lyžovačka priamo na BB. Držím palce :)
ODPOVEĎ:
Určite sme k lanovke bližšie ako kedykoľvek pred tým. Spoločne s tým pripravujeme samozrejme aj ďaľšie investície, podrobnosti zverejníme...
ODPOVEĎ:
Určite sme k lanovke bližšie ako kedykoľvek pred tým. Spoločne s tým pripravujeme samozrejme aj ďaľšie investície, podrobnosti zverejníme...
23.01.2012 20:47 | miro
Kategória: lanovka
nahradzovať Háčko lanovkou je hlúposť.. stačí to pustiť na normalnu rychlost, a nahradiť, alebo aspon zrýchliť vlek od hotela.. a vela ludi bude spokojnych. co planujete lanovku do spanej doliny - to je spravna cesta.. a trochu preriedit les, nech sa aspon kde-tam da prejst. a hlavne na leto lanovku vyzivat pre turistov, bicykle, downhill.. a tak.. ako to funguje vsade inde! vela stastia!!
ODPOVEĎ:
Pustiť vleky na maximálnu rýchlosť nemôžeme, nie každý je dobrý lyžiar a musíme rýchlosť prispôsobiť všetkým, bezpečnosť je vždy prvoradá.
ODPOVEĎ:
Pustiť vleky na maximálnu rýchlosť nemôžeme, nie každý je dobrý lyžiar a musíme rýchlosť prispôsobiť všetkým, bezpečnosť je vždy prvoradá.
22.01.2012 18:39 | Martin
Kategória: ostatné
Dobrý deň, otázku nemám len chcem pochváliť stredisko ako celok. Vyskúšali sme ostatné regionálne strediská, ale to sa nedá porovnávať. Za posledné dva roky viditeľná zmena k lepšiemu. Už len ten ski-bus (ale chápem ekonomickú náročnosť)...
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu, poteší. Ski bus plánujeme na ďaľšiu sezónu.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za pochvalu, poteší. Ski bus plánujeme na ďaľšiu sezónu.
22.01.2012 15:06 | Robo
Kategória: úprava tratí
Vzhľadom na vývoj lyžovania ( carvingové lyže) sú na bezpečné a pohodlné lyžovanie potrebné kvalitne upravené trate. Súčasne technický sneh je \\"grýs\\" bez kryštakickej vločky ktorý neviaže a navzájom slabo drží. To ale v praxi znamená že cca po dvoch hodinách prevádzky je trať rozbitá a pre bystričana nemá význam kupovať celodenný lístok. Tento problém sa samozrejme týka všetkých slovenských stredísk. Je to otázka aká šírka trate sa zasnežuje, udržiava a koľko ľudí v určitom okamihu na svahu nachádza. S tým súvisí aj postreh ktorý tu v diskusii niekde vyššie už odznel konkrétne lanovka síce zvýši prepravné kapacity, ale prehustí aj lyžiarov na svahu. Ja Šachtičkám fandím, ale ak sa majiteľia a prevádzkovatelia slovenských vlekov s týmito preblémami nedokážu vysporiadať neostanen nám nič iné len tvrdo šetriť celý rok a chodiť na týždeň kvalitnej lyžovačky do Talianska. Teraz moje otázky: 1/zvažovali ste pri rozhodovaní o lanovke aj otázku kapacít a prehustenia svahu? 2/nedalo by sa počas dňa odstaviť určitú trať a napr. okolo poludnia na striedačku trate ratracom upraviť? pozdravujem Jana Bulíka Robo
ODPOVEĎ:
V princípe máte pravdu, treba ale dopresniť:
1/ problematické miesta najviac donežujeme a nahŕňame na ne veľa dodatočného snehu. Problém je pri teplom počasí, vtedy sú poobede zjazdovky viac zlyžované, ale ak je podklad premrznutý tak aj o tretej poobede sa môžete kvalitne polyžovať. Čo sa týka lanovky a prehustenia lyžiarov na svahu: práve tu Šachtičky vyhrávajú, svojou dĺžkou aj šírkou tratí.
2/ úprava v priebehu dňa nič nerieši, základ úpravy je premrznutie zjazdovky. Preto ratrakujeme už od šiestej večer, aby upravená trať premrzla, vtedy si vyvhutnáte lyžovanie najviac. Ak by sme upravili trate aj na obed, tak prvý lyžiar túto úpravu zničí.
ODPOVEĎ:
V princípe máte pravdu, treba ale dopresniť:
1/ problematické miesta najviac donežujeme a nahŕňame na ne veľa dodatočného snehu. Problém je pri teplom počasí, vtedy sú poobede zjazdovky viac zlyžované, ale ak je podklad premrznutý tak aj o tretej poobede sa môžete kvalitne polyžovať. Čo sa týka lanovky a prehustenia lyžiarov na svahu: práve tu Šachtičky vyhrávajú, svojou dĺžkou aj šírkou tratí.
2/ úprava v priebehu dňa nič nerieši, základ úpravy je premrznutie zjazdovky. Preto ratrakujeme už od šiestej večer, aby upravená trať premrzla, vtedy si vyvhutnáte lyžovanie najviac. Ak by sme upravili trate aj na obed, tak prvý lyžiar túto úpravu zničí.
22.01.2012 13:50 | Roman
Kategória: stažnosti
Dobry den. Cital som tu celu diskusiu a dovolim si zareagovat. Na uvod by som chcel povedat ze tato sezona je oproti minulej a predchodzej neporovnatelne lepsia co sa tyka upravi trati,snehovej nadielky,bufet hore na zjazdovke a konecne nam ide Juh. V pondelok 16-teho bola naj lyzovacka(super pocko super trat). Fandim Vam dobre to robite a vidno ze sa o areal starate ALE viete treba pocuvat a brat na vedomie aj to co Vam tu ludia pisu a nie len argumentovat co vsetko robite a bodka. to vsetko my lyziari vidime a pocitujeme tuto sezonu na Sachtickach. No lanovka: bolo by to super len aby sa dlho necakalo v rade a dlho neslo hore tak ako na Kralikoch a prip. Donovaloch lebo zjazdovky nie su take dlhe ako v Rakusku pripadne v Taliansku, uvidime nechame sa prekvapit co vymyslite. No 15€ 3 hodinovy listok? to je dost pani nato ako sa zije a zaraba na Slovensku to len tak na okraj a nie vsetci chodime na Sachticky na cely den. 3 hodinovy listok je super vec ale 15€ je pomerne dost. Mozno by bolo fajn porozmyslat nad celodennym a poldnovym listkom...Zboznujem Sachticky rad tam chodim a rad aj pridem ale treba sa trochu priblizit aj k ludom...fandim Vam majte sa pekne...
ODPOVEĎ:
Nemôžne dĺžkou tratí konkurovať Rakúsku či Talianku, konkurujeme im vzdialenosťou od Banskej Bystrice. 15€ za 3 hodinový lístok nie je málo, náklady na prevádzku a úpravu tratí v plnom profile sú však veľmi vysoké. Na dlho by bola diskusia a podpore cestovného ruchu zo strany štátnych orgánov, tie reálne nerobia vôbec nič, samozrejme okrem výberu daní a ich následného prehajdákania, v zahraničí majú lyžiarske strediská plnú podporu, štát rozumie prečo ich treba podporovať a na čo je cestovný ruch.. Problémom je aj cesta, robíme to bez pomoci mesta či VÚC, rozpočet na ňu je veľmi veľký.
ODPOVEĎ:
Nemôžne dĺžkou tratí konkurovať Rakúsku či Talianku, konkurujeme im vzdialenosťou od Banskej Bystrice. 15€ za 3 hodinový lístok nie je málo, náklady na prevádzku a úpravu tratí v plnom profile sú však veľmi vysoké. Na dlho by bola diskusia a podpore cestovného ruchu zo strany štátnych orgánov, tie reálne nerobia vôbec nič, samozrejme okrem výberu daní a ich následného prehajdákania, v zahraničí majú lyžiarske strediská plnú podporu, štát rozumie prečo ich treba podporovať a na čo je cestovný ruch.. Problémom je aj cesta, robíme to bez pomoci mesta či VÚC, rozpočet na ňu je veľmi veľký.
22.01.2012 08:25 | Joe
Kategória: snehové podmienky
Zdravím,dostanem sa dnes hore aj bez reťazí? ďakujem za odpoveď
ODPOVEĎ:
Ako je uvedené nižšie, cestu upravujeme koľko sa dá, v tejto chvíli sa určite hore dostanete aj bez reťazí, odporúčame však vždy ich mať v zálohe, počasie sa môže kedykoľvek prudko zmeniť.
ODPOVEĎ:
Ako je uvedené nižšie, cestu upravujeme koľko sa dá, v tejto chvíli sa určite hore dostanete aj bez reťazí, odporúčame však vždy ich mať v zálohe, počasie sa môže kedykoľvek prudko zmeniť.
22.01.2012 07:16 | Majo
Kategória: ostatné
Dobry den, mate na stranke anketu, ci by sme uvitali sedacku a zaroven zvysenie ceny listka. Sedacka sice este nie je, ale listok uz oproti top casti tejto sezony vzrastol, ako priklad davam 3 hodinovy listok, ktory zdrazel z 12€ na 15€, co je 25% narast. Cena by to nebola az tak prehnana, keby sa z 3 hodin odhadom 20-40% casu necakalo v rade na vlek. Nie je korektnejsie zvysit cenu az ked sa zvysia sluzby?
ODPOVEĎ:
Stredisko sme prebrali 21.09.2011 v mimoriadne zlom stave a pôvodne nemalo byť vôbec otvorené. Nižšou cenou na začiatku sezóny sme chceli všetkým našim neprajníkom (a je ich ohromne veľa) ukázať že cesta nevedie cez uzatváranie tratí, znižovaní kvality a prečo sa to nedá, ale naopak. Teraz sme cenami v reále, ubezpečujem sa že sa znažíme čo to dá, sme aktívni lyžiari a v zahraničí vidíme, že ako má stredisko vyzerať.
ODPOVEĎ:
Stredisko sme prebrali 21.09.2011 v mimoriadne zlom stave a pôvodne nemalo byť vôbec otvorené. Nižšou cenou na začiatku sezóny sme chceli všetkým našim neprajníkom (a je ich ohromne veľa) ukázať že cesta nevedie cez uzatváranie tratí, znižovaní kvality a prečo sa to nedá, ale naopak. Teraz sme cenami v reále, ubezpečujem sa že sa znažíme čo to dá, sme aktívni lyžiari a v zahraničí vidíme, že ako má stredisko vyzerať.
21.01.2012 13:29 | robo
Kategória: lanovka
Dobrý deň. Lanovka ktorú sa chystate stavať túto sezónu bude fixná alebo odpojiteľná? Dúfam že nepostavíte fixnú ako väčšina stredísk u nás a potom je človek dlhšie na lanovke ako na svahu.
ODPOVEĎ:
Lanovka bude fixná, z cenového hľadiska nevieme zaplatiť odpojiteľnú, počítame však s približovacím pásom. Doba prepravy sa určite zníži.
ODPOVEĎ:
Lanovka bude fixná, z cenového hľadiska nevieme zaplatiť odpojiteľnú, počítame však s približovacím pásom. Doba prepravy sa určite zníži.
21.01.2012 01:13 | Erik
Kategória: úprava tratí
Brano nizsie pisal, ze zjazdovka c.2 bola neprehrnuta. Znamena to teda, ze tuto zjazdovku neupravujete? Bola by to velka skoda, pretoze nie kazdy ma rad freeride, ale na druhej strane oceni upravenu ciernu zjazdovku.
ODPOVEĎ:
Zjazdovka číslo dva, čierna obtiažnosť, je upravovaná podľa aktuálnej potreby, najmenej však 5x týždenne. Niekedy vynecháme, posledne napríklad v pondelok večer, keď je v dobrom stave po nižšej návštevnosti.
ODPOVEĎ:
Zjazdovka číslo dva, čierna obtiažnosť, je upravovaná podľa aktuálnej potreby, najmenej však 5x týždenne. Niekedy vynecháme, posledne napríklad v pondelok večer, keď je v dobrom stave po nižšej návštevnosti.
20.01.2012 22:26 | Mickal
Kategória: ostatné
Rad by som sa nic neopytal:), len chcem pochvalit otvorenie diskusie (ak dokonca budete vytrvalo odpovedat na otazky, tak eno-nuno), servis trati a skutocnu snahu o vytrieskanie maxima z tohto roky zanedbavaneho strediska. Drzim palce v dalsom napredovani, Sachticky na to maju snad este lepsie predpoklady ako Donovaly ci Kraliky, len sa do toho musi opriet niekto, kto nepolavi....verim, ze ste to vy:) Neviem sa dockat lanovky, zotriete nov vsetkych naokolo;) A k tym 3 hod skipasom - ano, 15 eur je vela. Moje maximum je tak cca. 13 eur. O nieco to obmedzi moje navstevy, ale urcite sa u vas tuto sezonu parkrat ukazem;) Drzim palce!
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za príspevok, snažíme sa odpovedať promptne. Verím, že oceníte kvalitu svahov a tých 15€ bude za to stáť.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme za príspevok, snažíme sa odpovedať promptne. Verím, že oceníte kvalitu svahov a tých 15€ bude za to stáť.
20.01.2012 20:17 | Laci
Kategória: stažnosti
Boli sme aj dnes a bolo super. Trate náročné, ale za jedna, personál vyhovie aj nad rámec, nemám sa na čo sťažovať. Začiatočníkom, ako som aj ja ale neodporúčam :). Rýchlo sa naučiť niekde na miernejšom svahu, ale potom jedine tu.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme a tešíme sa na Vás všetkých opäť.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme a tešíme sa na Vás všetkých opäť.
20.01.2012 20:11 | Petra
Kategória: ostatné
Ja som tiez dost sklamana cenou listkov, pretoze si tiez myslim, ze je dost premrstena. Argumentovat upavenostou trati nie je na mieste, pretoze svahy su momentalne upravene vsade, jedina vase plus je v dlzke trati, ale myslim si, ze cena za listok nie je primerana, taktiez mi chyba 2 hodinovy listok, a suma od 14:00 hod. je dost vysoka oproti inym strediskam. Som sklamana, lebo som sa do tohto lyziarskeho strediska velmi tesila, chodila som kazdy rok, ale vdaka cenam si najdem ine stredisko, aj ked s kratsimi zjazdovkami, ale nizsimi cenami. Verim, ze nad tymi cenami pouvazujete, pretoze nie som sama, ktora stredisko vdaka cenam nenavstivi.
ODPOVEĎ:
Mrzí nás že pôjdete inam, keď vyskúšate snáď sa k nám vrátite, veríme že rozdiel 3€ v cene lístka stojí za kvalitnú lyžovačku.
ODPOVEĎ:
Mrzí nás že pôjdete inam, keď vyskúšate snáď sa k nám vrátite, veríme že rozdiel 3€ v cene lístka stojí za kvalitnú lyžovačku.
20.01.2012 19:04 | Brano
Kategória: stažnosti
reakcia na Juraja...mozem sa len zasmiat...uz som na nejakom fore pisal, ze Donovaly a ich pat hviezdiciek plus pathviezdikova cena, to je uplny omyl...fajnsmeker si zalyzuje lepsie na Sachtickach, a Donovaly s jednou sice dlhou Novou Holou nemaju sancu..Narocnejsi lyziari si tam na svoje nepridu...prve co sa uvadza pri alspkych strediskach je pomer a dlzka trati podla obtiaznosti..5-hviezdickove stredisko a la Donovaly si tam moze napisat 100 metrov - absurdne..ostatne, cela ta klasifikacia by sa uz mala prekopat...Vratna a Jasna ked uz o to ide su o dva levely dalej ako Donovaly..tam sa plati za \\"prestiz\\".. ale na druhej strane ano, 15 EUR za 3-hodinovy listok je vela, v kontexte ceny celodenneho..keby aspon 12-13 EUR, uz to vyzera aspon opticky lepsie...
ODPOVEĎ:
ako som písal nižšie...
ODPOVEĎ:
ako som písal nižšie...
20.01.2012 18:59 | Mato
Kategória: ostatné
Neplanujete zlavu pre studentov aj na 3 hodinovy listok? V minulosti to vyuzivalo dost vela mladych :)
ODPOVEĎ:
Zľavu študentom poskutyjeme na celodenný lístok, budeme to prehodnocovať ďaľšiu sezónu.
ODPOVEĎ:
Zľavu študentom poskutyjeme na celodenný lístok, budeme to prehodnocovať ďaľšiu sezónu.
20.01.2012 16:49 | Galina
Kategória: úprava tratí
prečo nezasnežujete aj pri južnom vleku keď môžete ostatné trate zasnežovať počas sezóny.
ODPOVEĎ:
Na juhu nemáme vybudované zasnežovanie, na jar sa tam oprie slnko a veľmi rýchlo ubúda sneh, bolo by to veľmi drahé a nerentabilné.
ODPOVEĎ:
Na juhu nemáme vybudované zasnežovanie, na jar sa tam oprie slnko a veľmi rýchlo ubúda sneh, bolo by to veľmi drahé a nerentabilné.
20.01.2012 16:20 | Duci
Kategória: bežky
Dobrý deň, bude v sobotu upravená trať pre bežkárov?
ODPOVEĎ:
Nie, naša firma bežecké trate neupravuje, viď nižšie.
ODPOVEĎ:
Nie, naša firma bežecké trate neupravuje, viď nižšie.
20.01.2012 16:10 | Juraj
Kategória: ostatné
Myslím, že cena 15 EUR za ťahanie sa na 2 pomách je absolútne neadevkátna. To sa radšej poveziem na Donovaly, kde síce zaplatím o 2EUR iac, ale kvalita je neporovnateľná. Vlani som objavil Šachtičky a bol som z tohto strediska nadšený. Bol som tu už aj tento rok, napriek 20 min. čakacím dobám na vlekoch. Toto zvýšenie ceny ma však absolútne odrádza od ďalšej návštevy. Nejde vôbec o tie 3 EUR, tie si ja našťastie s celou mojou rodinou/lyžujeme štyria/ môžem dovoliť, ide však o princíp a ľudí s nižším príjmom. Dúfam, že tento príspevok nezrušíte podobným spôsobom ako diskusiu na portáli "Holidayinfo".
ODPOVEĎ:
Je nám ľúto že neviete oceniť dĺžku našich tratí, opoti Donovalom ich máme viac, sme pri bližšie, chodia k nám kvalitnejší lyžiari čiže máme neporovnateľne menej úrazov a určite sme členitejší. Samozrejme veríme že si nájdete to správne aj na Donovaloch aj na Šachtičkách. A diskusiu sme rušili na holidayinfo aj na ďaľšom portáli, všade je napísaná táto adresa aby sme boli pod jednou strechou.
ODPOVEĎ:
Je nám ľúto že neviete oceniť dĺžku našich tratí, opoti Donovalom ich máme viac, sme pri bližšie, chodia k nám kvalitnejší lyžiari čiže máme neporovnateľne menej úrazov a určite sme členitejší. Samozrejme veríme že si nájdete to správne aj na Donovaloch aj na Šachtičkách. A diskusiu sme rušili na holidayinfo aj na ďaľšom portáli, všade je napísaná táto adresa aby sme boli pod jednou strechou.
20.01.2012 15:15 | Brano
Kategória: snehové podmienky
bol som u vas asi po 5 rokoch: ..za dve hodiny je clovek "mrtvy" jazdou hore dole...zjazdovky perfektne upravene, aj ja na freeridoch som si prisiel na svoje na 2ke. super ze ste ju neprehrnuli. cesta upravena, ziadny problem. obsluha velmi ochotna, prijemna.. lanovka-hm..bude znamenat zvysenie ceny listkov, viac ludi na zjazdovkach, cesta lanovkou dlhsie trva..nam \\\\"konzervativcom\\\\" to urcite nevyhovuje, ale chapem ze stredisko chce ist dopredu.. top styri svahy pre echt rychlu a "strmu" jazdu: Chopok, Vratna, Certovica a Sachticky...
ODPOVEĎ:
Ďakujeme a tešíme sa opäť na Vás.
ODPOVEĎ:
Ďakujeme a tešíme sa opäť na Vás.
20.01.2012 12:35 | Almáš
Kategória: lanovka
počul som šumi, že sa má Šachtička prepojiť lanovkou so SKI Čachovo. Čo je na tom pravda? Ďakujem
ODPOVEĎ:
Pripravujeme na ďaľšiu sezónu lanovku namiesto vleku H-130 Hlavný. V ďaľšom pláne je nová zjazdovka a lanovka na Španiu dolinu. Výhľadovo je projekt spojenia s Čachovom, určite nie v blízkej budúcnosti.
ODPOVEĎ:
Pripravujeme na ďaľšiu sezónu lanovku namiesto vleku H-130 Hlavný. V ďaľšom pláne je nová zjazdovka a lanovka na Španiu dolinu. Výhľadovo je projekt spojenia s Čachovom, určite nie v blízkej budúcnosti.
20.01.2012 11:22 | Viera
Kategória: ostatné
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či neuvažujete o zľave pre držiteľov ZŤP preukazu. Ďakujem
ODPOVEĎ:
ZŤP má nárok na zlavnený lístok kateórie dieťa/pretekár/senior.
ODPOVEĎ:
ZŤP má nárok na zlavnený lístok kateórie dieťa/pretekár/senior.
20.01.2012 11:18 | Michal
Kategória: lanovka
Som za lanovku podla mna ste najlepsie lyziarske stredisko co sa tyka v dlzke zjazdoviek a v ramci nasho kraja. A ta lanovka je nevyhnutna na zachovanie chodu strediska. A dufam ze podobne akcie ako ste dali tento rok (zlavomat) budete davat kazdorocne. V jasnej davaju kupony do Plus 7 dni uz minimalne 3-4 roky najprv za 2 a teraz za 5eur ale + tatralandie. Podla mna sa takto robi biznis. A urcite sa im to oplati. Nevravim ze by to malo platit celu sezonu ale urcite by to potesilo nejednu rodinku. A prilakalo by to omnoho viac ludi ako do teraz. Drzim palec. Tesim sa na dalsiu lyzbu u vas.
ODPOVEĎ:
Určite budeme pripravovať marketingové akcie aj v budúcnosti, našim cielom je rozvoj strediska.
ODPOVEĎ:
Určite budeme pripravovať marketingové akcie aj v budúcnosti, našim cielom je rozvoj strediska.
20.01.2012 11:01 | Galina
Kategória: stažnosti
mate na parkovisku veľku kopu snehu ako to bolo po ine roky.
ODPOVEĎ:
Parkovisko v sedle je primerane upravené, po jeho stranách sú kopy snehu, niekam ho odhrabať musíme. Rozhodne však neprekáža.
ODPOVEĎ:
Parkovisko v sedle je primerane upravené, po jeho stranách sú kopy snehu, niekam ho odhrabať musíme. Rozhodne však neprekáža.
20.01.2012 11:00 | Galina
Kategória: stažnosti
Prečo ste zrušili 4 hodinové listky a mohli by te dať doobedné listky a poobedné listky a mohli by ste dať rozumnú cenu listkov
ODPOVEĎ:
Je veľa možných kombinácií a spôsobov ako lístky časovať alebo naceňovať, nie je možné vyhovieť všetkým. Veríme že upravené trate Vás pritiahnu do nášho strediska.
ODPOVEĎ:
Je veľa možných kombinácií a spôsobov ako lístky časovať alebo naceňovať, nie je možné vyhovieť všetkým. Veríme že upravené trate Vás pritiahnu do nášho strediska.
20.01.2012 08:56 | Lubos
Kategória: ostatné
Dobry den, chcel by som sa spytat na dovod zatvorenia vleku F12 od parkoviska. Je to kratkodobe zatvorenie? Dakujem za odpoved.
ODPOVEĎ:
Vlek F-12 od poarkoviska je vlek posilový, používame ho keď máme v stredisku vyššiu návštevnosť pre rozloženie záťaže, hlavne pre odľahčenie vleku H-130 Hlavný. Cez víkend ho určite pustíme.
ODPOVEĎ:
Vlek F-12 od poarkoviska je vlek posilový, používame ho keď máme v stredisku vyššiu návštevnosť pre rozloženie záťaže, hlavne pre odľahčenie vleku H-130 Hlavný. Cez víkend ho určite pustíme.
19.01.2012 22:24 | Peter
Kategória: ostatné
mnoho lyziarov navstevuje Sachticky nie na cely den , ale na par hodin. to ze 3 hodinovy "listok" stoji 15 EUR sa mi zda absurdne vela! dalom by sa to akceptovat keby bola moznost napr. 1h 8Eur, 2h 12eur, ale aj tak by to bol pre tento rok cenovy strop. Inak Vam fandim, s upravou svahu aj juznej strany som nadmieru spokojny, horsie je to s prijazdom kde som si overil stav podvozku auta :) (tzv. bicykel) spozdravom Peter z BB
ODPOVEĎ:
Upravujeme viac svahov ako majú Králiky+Kordíky+Skalka+Selce+Malachov dokopy, ku tomu 6km ťažkej cestu upravujeme len vo vlastnej réžii, nedostali sme od mesta či VÚC ani jedno €. Snažíme sa tým pritiahnuť lyžiarov ktorí si chcú kvalitne zalyžovať. Cena na 1km zjazdovky je suverénne najnižšia a možem Vás ubezpečiť že sa tu nejedná o naplnenie nášho vrecka ale o udržanie kvality strediska, videli ste čo bolo minulé 3 roky. K roletám, vytvárajú sa za hustého sneženie a veľkej premávky, zakúpili sme špeciálny mechanzmus na ich odtraňovanie, kvalitu budete môcť oceniť.
ODPOVEĎ:
Upravujeme viac svahov ako majú Králiky+Kordíky+Skalka+Selce+Malachov dokopy, ku tomu 6km ťažkej cestu upravujeme len vo vlastnej réžii, nedostali sme od mesta či VÚC ani jedno €. Snažíme sa tým pritiahnuť lyžiarov ktorí si chcú kvalitne zalyžovať. Cena na 1km zjazdovky je suverénne najnižšia a možem Vás ubezpečiť že sa tu nejedná o naplnenie nášho vrecka ale o udržanie kvality strediska, videli ste čo bolo minulé 3 roky. K roletám, vytvárajú sa za hustého sneženie a veľkej premávky, zakúpili sme špeciálny mechanzmus na ich odtraňovanie, kvalitu budete môcť oceniť.
19.01.2012 20:40 | Oľga
Kategória: snehové podmienky
Myslím,že ste na predošlú otázku Galine neodpovedali. Otázka znela, či máte upravené lyžiarske trate. Ďakujem za skorú odpoveď.
ODPOVEĎ:
Trate upravujeme každý podvečer, v hustom snežení sme ich dokonca upravovali 2x. Nebude sa opakovať situácia z minulých rokov keď bol ratrak pokaznený alebo nebola nafta alebo sa vymyslel dôvod prečo sa to nedá, nám sa to zatiaľ vždy dalo.
P.S. Môžeme sa pochváliť nový ratrakom LEITNER, prišiel dnes 20.01.2012, určite ho ukážeme v novinkách, trate budú pripravované EŠTE LEPŠIE
ODPOVEĎ:
Trate upravujeme každý podvečer, v hustom snežení sme ich dokonca upravovali 2x. Nebude sa opakovať situácia z minulých rokov keď bol ratrak pokaznený alebo nebola nafta alebo sa vymyslel dôvod prečo sa to nedá, nám sa to zatiaľ vždy dalo.
P.S. Môžeme sa pochváliť nový ratrakom LEITNER, prišiel dnes 20.01.2012, určite ho ukážeme v novinkách, trate budú pripravované EŠTE LEPŠIE
19.01.2012 15:36 | Dušan
Kategória: ostatné
Dobrý deň, zakúpili sme si pred časom cez portál zlavomat.sk kupóny na celodenný skipas, platný cez prac. dni do 31.3. Dúfam, že kupón je zameniteľný za celodenný skipas. Ďakujem
ODPOVEĎ:
Áno, kupón je zameniteľný do 31.3. cez pracovné dni.
ODPOVEĎ:
Áno, kupón je zameniteľný do 31.3. cez pracovné dni.
19.01.2012 10:26 | Galina
Kategória: bežky
ako mate upravené bežecké trate pre bežkárov nikde to nezverejnujete že koľko kilometrov mate upraveních pre bežkarov.
ODPOVEĎ:
Mesto Banská Bystrica sme poprosili o dotáciu 300€ na údržbu tratí, my dáme ratrak, človeka a 90% PHM. Nanešťastie sa pán Gogola rozhodol že je lepšie zvyšovať počet zamestnancov mestského úradu a zakladať nové firmy na "podporu" cestovného ruchu...
ODPOVEĎ:
Mesto Banská Bystrica sme poprosili o dotáciu 300€ na údržbu tratí, my dáme ratrak, človeka a 90% PHM. Nanešťastie sa pán Gogola rozhodol že je lepšie zvyšovať počet zamestnancov mestského úradu a zakladať nové firmy na "podporu" cestovného ruchu...
18.01.2012 21:41 | Lubor
Kategória: stažnosti
Nemyslím si že ceny sú na úrovni roku 2007. Aj na holidayinfo.sk je uvedený cenník o 2€ lacnejši na každý druh skipassu.
ODPOVEĎ:
Máte pravdu, v roku 2007 stál celodenný lístok 640 SK, čo je niečo cez 21€ a teraz stojí 20€. Holidayonfo sme požiadali o aktualizáciu, je to však iná firma...
ODPOVEĎ:
Máte pravdu, v roku 2007 stál celodenný lístok 640 SK, čo je niečo cez 21€ a teraz stojí 20€. Holidayonfo sme požiadali o aktualizáciu, je to však iná firma...
18.01.2012 19:19 | PL
Kategória: lanovka
Kiedy zamontujecie sedaćkową lanovkę Pozdrawiam
ODPOVEĎ:
Výstavbu plánujeme tento rok, sezóna 2012/2013 bude už so sedačkou namiesto vleku H-130 Hlavný. V blízkej dobe zverejníme podrobnosti.
ODPOVEĎ:
Výstavbu plánujeme tento rok, sezóna 2012/2013 bude už so sedačkou namiesto vleku H-130 Hlavný. V blízkej dobe zverejníme podrobnosti.
18.01.2012 16:07 | Brano
Kategória: doprava
Dobry den, zda sa ze do piatku nepride huste snezenie, je momentalne pristup zjazdny bez retazi na kvalitnych zimnych pneu?dakujem
ODPOVEĎ:
Momentálne je cesta prejazdná bez reťazí, je kvalitne odpluhovaná aj posypaná. Vždy však majte reťaze po ruke, situácia sa môže zmeniť.
ODPOVEĎ:
Momentálne je cesta prejazdná bez reťazí, je kvalitne odpluhovaná aj posypaná. Vždy však majte reťaze po ruke, situácia sa môže zmeniť.
18.01.2012 10:41 | Vierka
Kategória: ostatné
Zajtra je stredisko v prevádzke? Chystáme sa k vám na lyžovačku z Trnavy.
ODPOVEĎ:
Áno, stredisko je v prevádzke každý deň až do odvolania, predpokladáme až do apríla...
ODPOVEĎ:
Áno, stredisko je v prevádzke každý deň až do odvolania, predpokladáme až do apríla...
18.01.2012 09:01 | Peter z Trnavy
Kategória: ostatné
Dobry den, Uz niekolkokrat a za par rokov sme stravili pobyt v Hotely ako aj na svahu s celou rodinou. Vitame - rodinny zvyhodneny listok a bolo by urcite fajn aby pre ubytovanych sa kompetentni dohodli konecne na zvyhodnenom skipass. Cim skor tym lepsie... Bohuzial uprava trati nie je najsilnejsou strankou. Dufame ze sa to zlepsi, planujem opat stravit predlzeny vikend s celou rodinou i znamymi.Uvidime. Naviac Bufet na kopci je uz v porovnani s inymi strediskami velmi zastaraly, preco neuvazujete na tzv KOLOSEOM znamom uz z mnohych SK stredisk ci Rakuskych prihranicnych strediskach. Myslim ze to bude ocenene a tzv Pridana Hodnota mnohymi lyziarmi, ci zvysenym zaujmom a trzbami na konci sezony. Prajem spokojnych vela spokojnych navstevnikov a ubytovanych lyziarov. Peter H.
ODPOVEĎ:
1/ Hotel Šachtička nemá zľavu pre ubytovaných hostí, zľava je pre rodinu s deťmi podľ cenníka. 2/Bufet na Pánskom diely sa skutočne nedá porovnať s Rakúskom, verím však že za ten výhľad stojí, v pláne je určite niečo dôstojné na to miesto 3/ K úprave tratí, za posledné 3 roky ste o takejto úprave 10km v plnom profile ani nechyrovali! Pri hustom snežení sme dokonca trate upravili cez noc 2x, neviem teda s čím nie ste spokojný. Odporúčam neísť sa lyžovať poobede ale ráno 4/ Naša spoločnosť prevzala stredisko v mimoriadne zlom stave 21.09.2011, avšak postupne ho určite vylepšíme, začali sme úpravou tratí...
ODPOVEĎ:
1/ Hotel Šachtička nemá zľavu pre ubytovaných hostí, zľava je pre rodinu s deťmi podľ cenníka. 2/Bufet na Pánskom diely sa skutočne nedá porovnať s Rakúskom, verím však že za ten výhľad stojí, v pláne je určite niečo dôstojné na to miesto 3/ K úprave tratí, za posledné 3 roky ste o takejto úprave 10km v plnom profile ani nechyrovali! Pri hustom snežení sme dokonca trate upravili cez noc 2x, neviem teda s čím nie ste spokojný. Odporúčam neísť sa lyžovať poobede ale ráno 4/ Naša spoločnosť prevzala stredisko v mimoriadne zlom stave 21.09.2011, avšak postupne ho určite vylepšíme, začali sme úpravou tratí...
18.01.2012 06:14 | Jano
Kategória: ostatné
Môžem sa opýtať na dôvod zvýšenia cien za skipassy? Máme toto stredisko radi, ale po skúsenostiach hlavne s cestou, nás toto zvýšenie celkom odrádza. A myslím, že niesme sami.
ODPOVEĎ:
Ceny máme stále na úrovni roku 2007. Poctivo každý deň upravujeme 10km tratí, veríme že si u nás kvalitne zalyžujete. Ohľadne cesty; náš posýpač chodí v hustom snežení hore-dole koľko je to len možné. Viac sa nedá a vtedy sú napríklad Donovaly či Šturec uzatvorené. Veríme že sa na Šachtičky oplatí prísť.
ODPOVEĎ:
Ceny máme stále na úrovni roku 2007. Poctivo každý deň upravujeme 10km tratí, veríme že si u nás kvalitne zalyžujete. Ohľadne cesty; náš posýpač chodí v hustom snežení hore-dole koľko je to len možné. Viac sa nedá a vtedy sú napríklad Donovaly či Šturec uzatvorené. Veríme že sa na Šachtičky oplatí prísť.


